کد خبر: 13072
1403/07/23 - 10:2


رئیس اتاق اصناف استان زنجان تاکید کرد:

تشدید نظارت بر نانوایی‌های استان زنجان

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید بر اینکه هرگونه تخلف در نانوایی‌ها پیگرد قانونی دارد گفت: در دور دوم بازرسی‌ها هیچ اغماضی در برابر تخلفات نخواهد بود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سجاد مقدمی رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اعلام خبر تشدید نظارت بر نانوایی‌های استان، از برخورد قاطع با هرگونه تخلف در این حوزه خبر داد و اظهار کرد: در دور دوم نظارت‌ها هیچ اغماضی در برابر تخلفات نخواهد بود و پرونده متخلفان بلافاصله به تعزیرات معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با متخلفان برخورد قانونی می‌شود ابراز کرد: یکی از تخلفات رایج، استفاده از کارتخوان‌های غیر از کارتخوان مخصوص نانوایی بوده که غیرمجاز است و به شدت ممنوع بوده و با آن برخورد جدی می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی‌ها، مراتب را از طریق تلفن ۳۳۳۳۴۰۴۰ به اتاق اصناف گزارش دهند گفت: گزارشات بلافاصله بعد از دریافت بررسی و پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای نظارت بهتر بر نانوایی‌ها، تیم بازرسی هر کدام متشکل از ۱۰ گروه دو نفره کار نظارت را انجام می‌دهند، عنوان کرد: این تیم‌ها به طور مداوم تمامی نانوایی‌های استان را رصد می‌کنند تا از رعایت قانون و مقررات توسط نانوایان اطمینان حاصل کنند.

منبع/ موج رسا

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناتاق اصنافتیم بازرسینانوایی
sedayezanjannews.ir/nx13072


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»