کد خبر: 13135
1403/07/29 - 21:21


همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به زنجان؛

تقریظ رهبری بر کتاب «پاییز آمد» رونمایی شد

شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با انتشار تقریظ آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «پاییز آمد» روز یکشنبه 29 مهرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در مصلّی خاتم‌الانبیاء زنجان برگزار شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با انتشار تقریظ آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «پاییز آمد» روز یکشنبه 29 مهرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در مصلّی خاتم‌الانبیاء زنجان برگزار شد.

شانزدهمین آیین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با انتشار تقریظ آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «پاییز آمد»، هم‌زمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان زنجان،  توسط مؤسسه‌ پژوهشی - فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

کتاب «پاییز آمد» روایت زندگی فخرالسادات موسوی و سردار شهید احمد یوسفی، فرمانده واحد مهندسی، رزمی سپاه ناحیه زنجان است که در ۲۴۰ صفحه به قلم گلستان جعفریان نوشته و توسط انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شده است، کتاب «پاییز آمد» یکی از ۶ کتابی است که اخیراً در هفته دفاع مقدس، به‌عنوان تازه‌ترین کتب تقریظی آیت‌الله خامنه‌ای معرفی شده بودند.

در متن این تقریظ آمده است:

بسمه تعالی 

عشقی آتشین، عزمی پولادین و ایمانی راستین، چهره نگار زندگی این دو جوان است که با نگارشی زیبا و رسا در این کتاب تصویر شده است

این نیز از همان روایات صادقانه است که شنیدن و خواندن آن، امثال این حقیر را خجالت زده می کند و فاصله نجومی شان با این مجاهدان واقعی را آشکار میسازد

آذر ۱۴٠۱

رهبری هنوز با همان اشتیاق روزهای بعد از جنگ، پیگیر مطالعه 

ادبیات مقاومت است

مهدی ابراهیم‌زاده معاون رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در این مراسم با اشاره به اینکه این روزها تصاویر شهید سنوار را بسیار می‌بینیم، اظهار کرد: همه جا صحبت از رشادت این شهید بوده و حتماً بعد از این شهدا نسلی به مراتب مبارزتر و با انگیزه‌تر تحویل جبهه مقاومت خواهد شد.

معاون رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با بیان اینکه ما از نسل شهید یوسفی بوده وایستادگی را از این شهدا آموختیم، این راه با شهدای مدافع حرم دهه هفتادی ادامه دارد، تصریح کرد: هنر و ادبیات، تصویری از آینده جامعه است و ظهور آثار ادبی جهاد و مقاومت مرهون توجه ویژه رهبر است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هنوز با همان اشتیاق روزهای بعد از جنگ، پیگیر مطالعه ادبیات مقاومت و آثار تولیدی در این حوزه است، عنوان کرد: امروز پس از سال‌ها حمایت و هدایت رهبری از ادبیات مقاومت و پایداری، ناشران و نویسندگان متعددی در شکوفایی آن پدید آمده‌اند و این پشتوانه فرهنگی است که نسل‌هایی متعهد و مبارز را پرورش می‌دهد.

زنجان 3535 گل به گلستان انقلاب تقدیم کرده است

حجت‌الاسلام محمد محمدیان مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری نیز در این مراسم با اشاره به اینکه علاقه خاص زنجانی‌ها به حضرت ابوالفضل العباس (ع) زبانزد خاص و عام است، اظهار کرد: در دفاع مقدس زنجانی‌ها افتخار آفریدند و ۳ هزار و 535 گل به گلستان انقلاب تقدیم کردند که یکی از آنها شهید یوسفی است که با شناخت وی باید با تمام وجود در مقابلش تعظیم کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید وقتی در راه خدا شهید شد بالاتر از آن مقام، جایگاهی نیست، افزود: هیچ قطره‌ای در دنیا محبوب‌تر از خونی که در راه خدا ریخته می‌شود، نیست.

محمدیان با بیان اینکه به فرموده سردار شهید سلیمانی شهید قبل از شهادت باید شهادت‌گونه زندگی کند، گفت: همسر شهید یوسفی به زیبایی این نکات را در زندگی‌نامه شهید یوسفی بیان کرده و نویسنده آن را به نوشته تحریر درآورده است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتقریظ رهبریانقلابشهید
sedayezanjannews.ir/nx13135


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»