کد خبر: 13138
1403/07/30 - 10:22


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

۱۵۰ تن برنج به استان زنجان تخصیص یافت

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۱۵۰ تن برنج به این استان تخصیص یافته است که در راستای تنظیم بازار در آبان ماه سال جاری توزیع می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ ولی الله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ، افزود: تخصیص این میزان برنج هندی "۱۱۲۱" برای مصرف خانوارها از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: برنج هندی "۱۱۲۱" در بسته‌بندی ۱۰ کیلویی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته بندی و توزیع به عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی ها و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه می شود.

طی ۶ ماهه نخست امسال نیز چهار هزار و ۱۷۰ تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار استان تامین و توزیع شد.
بر همین اساس سه هزار و ۴۷۸ تن برنج از انواع هندی "۱۱۲۱" و پاکستانی و ۶۹۲ تن شکر سفید برای مصرف خانوارها، صنف و صنعت از محل ذخایر راهبردی در سطح استان زنجان تخصیص یافته بود.
طی این مدت ۶۹۲ تن شکر سفید نیز با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته بندی و توزیع میان صنوف عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی ها و غرفه های میادین تره بار در سطح استان زنجان عرضه شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانشکر سفیدتنظیم بازارتره بار
sedayezanjannews.ir/nx13138


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»