کد خبر: 1571
1398/11/28 - 0:28


اعضای شورا از انتخاب شهردار جدید زنجان در جلسه امروز شورا خبر داده‌اند

خواب دومِ شورای پنجم

یک عضو دیگر شورا به بازداشتی‌های پرونده شهرداری و شورای شهر زنجان اضافه شد

پایگاه خبری صدای زنجان

صدای زنجان- در حالی که با اعلام خبر بازداشت یکی دیگر از اعضای شورای شهر زنجان تعداد بازداشتی‌های شهرداری و شورای شهر زنجان در چند هفته اخیر به عدد 5 رسیده است، رئیس شورای شهر از اضافه شدن دو نفر دیگر به داوطلبان تصدی پست شهرداری زنجان و عضو هیئت رئیسه شورا نیز از انتخاب شهردار زنجان در جلسه امروز شورای شهر خبر می‌دهند.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر دو نفر دیگر برای تصدی پست شهرداری زنجان رزومه کاری خود را ارائه کرده اند که بررسی شدند.

حمیدرضا حمیدی با بیان اینکه روزمه کاری چندین نفر هفته گذشته با حضور اعضای شورای اسلامی شهر زنجان بررسی شد، گفت: روزمه کاری دو نفر دیگر دیروز از سوی شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت. تاکنون 15 نفر به شورای اسلامی شهر زنجان برای تصدی منصب شهرداری معرفی شده‌اند که برخی از این افراد خودشان اعلام آمادگی کرده و برخی دیگر نیز با واسطه معرفی شده‌اند.

حمیدی تصریح کرد: باید مقدمات کار فراهم شود تا نام افراد ارائه شود که هنوز این مقدمات انجام نشده است و بعدظهر امروز نظر نهایی شورای اسلامی شهر در خصوص انتخاب شهردار اعلام می‌شود.

از سویی دیگر عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر نیز گفت: جلسه بررسی دو گزینه دیگر شهرداری زنجان دیروز برگزار شد و قرار است امروز انتخاب نهایی انجام شود.

عباس راشاد درباره آخرین جلسات تشکیل شده در زمینه انتخاب شهردار اظهار کرد: دیروز هم برنامه‌های دو گزینه دیگر آقایان مهدی میرزایی شهردار میانه و سهند فلاحی بررسی شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های ارائه شده از سوی هر دو گزینه خوب بود، اما برنامه آقای سهند فلاح خیلی خوب بود، تصریح کرد: قرار است یک تحقیق میدانی هم انجام شود که ببینیم آیا گزینه‌های مطرح شده می‌توانند در این سمت موفق عمل کنند یا خیر.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار کاندید سعید عباسی، سعید امیدی، مهدی میرزایی و سهند فلاحی را برای شهرداری زنجان داریم، اضافه کرد: به عقیده بنده سه کاندیدا شانس بیشتری دارند.

راشاد با اشاره به اینکه برنامه سهند فلاح به عقیده شخص بنده خوب بود، افزود: امروز هم می‌توانستیم رای‌گیری برای انتخاب شهردار را داشته باشیم اما درخواست کردیم که فرصتی برای شناخت گزینه‌های جدید ارائه شود تا بررسی بیشتر انجام شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: در نهایت تا آخر هفته شهردار منتخب زنجان معرفی خواهد شد، اما نکته مهم این است که ما باید در قبال انتخاب خود به مردم جوابگو باشیم از همین رو باید این انتخاب به دقت صورت گیرد.

رئیس شورای شهر زنجان نیز در این باره گفت: دیروز نیز بررسی برنامه دو گزینه شهرداری زنجان انجام شد و رای‌گیری برای انتخاب شهردار امروز دوشنبه انجام می‌شود.

اما در این بین خبر بازداشت یکی دیگر از اعضای شورای شهر زنجان متشر شده است.

به گزارش موج‌رسا در ادامه بررسی پرونده شهرداری و شورای شهر زنجان یک عضو شورا نیز به جمع بازداشتی‌ها اضافه شده است.

بعد از بازداشت شهردار زنجان، نایب رئیس شورا، شهردار منطقه 3 به همراه چند تن دیگر هر روز خبرهای تازه ای از این پرونده به گوش می‌رسد.

طبق گفته یک منبع آگاه بعد از بازداشت شهردار زنجان، نایب رئیس شورا، شهردار منطقه 3 افراد متعددی از مدیریت شهری برای تکمیل تحقیقات پرونده به دستگاه قضایی احضار شده‌‌اند.

در حال حاضر شهردار منطقه یک و یک عضو شورا نیز در بازداشت به سر می‌برند که این عضو شورا اکنون رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری، عمران و محیط زیست بوده و سال گذشته ریاست شورای شهر زنجان را بر عهده داشته است.

بعد از تداوم بازداشت‌ها در شهرداری و شورای شهر زنجان احتمال افزایش تعداد بازداشتی‌ها وجود دارد و با این حساب معلوم نیست این پرونده به کجا ختم می‌شود.

برخی از این افراد تحت بازداشت به اتهام رشوه و برخی نیز به اتهام اختلاس دستگیر شده‌اند.

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشورای شهر زنجانانتخاب شهردار زنجانبازداشت اعضای شورای شهر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx1571


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»