کد خبر: 1620
1398/12/20 - 23:30


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان:

ثبت نام طرح ملی مسکن تا ساعت 24 فردا ادامه دارد

برای ثبت نام نیازی به ورود به سامانه نیست

پایگاه خبری صدای زنجان

صدای زنجان- سعید شاهین فر در گفتگو با صدای زنجان با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع کرونا ثبت نام مسکن ملی تا فردا شب بدون هیچ محدودیتی ادامه دارد، اظهار کرد: متقاضیان و افراد واجد شرایط می­توانند به جای ثبت نام در سامانه طرح ملی مسکن، کد ملی خود را به سامانه پیامکی 300073640 ارسال کنند تا در اسرع وقت با ایشان تماس گرفته شود.

وی تصریح کرد: برای کاهش رجوع مردم به ادارات و کافینتها در راستای جلوگیری از کرونا ویروس این روش اتخاذ شده است و تا ساعت 24 فردا پنج شنبه نیز ادامه دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تا ساعت 22 روز چهارشنبه بیستم اسفندماه حدود 13 هزار نفر از طریق سامانه tem.mrud.ir برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده­اند.

به گفته این مسئول، سهمیه­ای که برای استان از این طرح در نظر گرفته شده بالغ بر 13 هزار و 480 واحد بوده که سهم شهر زنجان حدود 9 هزار واحد است.

وی گفت: این ثبت نام در ماههای دی و بهمن نیز با ظرفیت معینی انجام میشد که در این ثبت نام اسفندماه که از روز سه شنبه آغاز شده و تا آخر روز پنجشنبه نیز ادامه دارد ظرفیت نامحدود است و متقاضیان در صورت داشتن شرایط ثبت نام می­توانند اقدام کنند.

وی با اشاره به شرایط متقاضیان این طرح توضیح داد: متقاضی و افراد تحت تکفل، فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی ( از ۱۳۸۴/۰۱/۰۱ به بعد ) بوده و از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی استفاده ننموده باشد. به عبارتی سبز بودن فرم ‹‹ج›› در استعلام از سامانه مربوطه باشد.

شاهین فر ادامه داد: متقاضی متأهل و یا سرپرست خانوار، زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، دارای حداقل ۵ سال سابقه سکونت در پنج سال اخیر در شهر مورد تقاضا، نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی (نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوقه)، توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن (مازاد بر تسهیلات بانکی)، امکان سپرده‌گذاری حداقل سی درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات بانکی، در خصوص متقاضیان واجد شرایط بر اساس اعلام دستگاه یا نهاد مربوطه، توانایی پرداخت اقساط ماهیانه بانکی تسهیلات دریافتی، از جمله شرایط متقاضیان در ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن است.

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانثبت نام مسکن ملیراه و شهرسازی زنجانسعید شاهین فر
sedayezanjannews.ir/nx1620


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»