کد خبر: 1670
1399/01/23 - 13:22


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از تولید محلول‌های ضدعفونی‌کننده تقلبی در یک منزل مسکونی خبر داد:

فروش محلول‌های ضدعفونی تقلبی با برند معتبر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به پلمب یک منزل مسکونی که در آن محلول‌های ضدعفونی‌کننده تقلبی تولید می‌شد، گفت: این محلول‌ها با برچسب یک برند معتبر قانونی در فروشگاه‌ها عرضه می‌شد

پایگاه خبری صدای زنجان

الهام احمدی- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به پلمب یک منزل مسکونی که در آن محلول‌های ضدعفونی‌کننده تقلبی تولید می‌شد، گفت: این محلول‌ها با برچسب یک برند معتبر قانونی در فروشگاه‌ها عرضه می‌شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان با اشاره به سوء‌استفاده از یک برند معتبر برای فروش محلول ضدعفونی‌کننده اظهار کرد: این متخلفان در منزل مسکونی اقدام به تولید غیرقانونی محلول ضدعفونی‌کننده کرده و با برچسب برند معتبر قانونی یک تولیدکننده به فروشگاه‌ها عرضه کردند.

وی با بیان این‌که این محلول‌های ضدعفونی‌کننده در بطری‌های 2.5 و 4 لیتری در فروشگاه‌های معتبر سطح شهر توزیع شده است، تصریح کرد: در این بازرسی‌ها 3 هزار لیتر الکل صنعتی کشف شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با تأکید بر این‌که این منزل مسکونی در حال حاضر پلمب شده است، بیان کرد: این واحد متخلف با گزارشات دریافتی از سوی مردم و نیز در بازدیدهای بازرسان صنعت معدن و تجارت استان از فروشگاه‌ها کشف شده و در نهایت با اعزام تیم‌های بازرسی مشترک به محل پلمب انجام شده است.

وی به در جریان بودن پرونده تخلف رخ داده اشاره کرد و یادآور شد: این پرونده در جریان بوده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

ممیزی با اشاره به این‌که واحدهای صنفی از تقلبی نبودن کالاها اطمینان حاصل کرده و محصولات با برندهای معتبر و دارای گواهی‌نامه استاندارد را به فروش برسانند، تصریح کرد: در صورت مشاهده فروش کالاهای تقلبی واحد پلمب و کالاها توقیف می‌شود.

در ایام کرونایی داروخانه‌های استان تخلف نداشتند

وی با بیان این‌که در این مدت از داروخانه‌های استان تاکنون تخلفات خاصی مشاهده نشده است، بیان کرد: در داروخانه‌های استان از اسفندماه تاکنون فروش کالاها و مواد ضدعفونی‌کننده تقلبی گزارش نشده است.

این مسئول به تشکیل 37 پرونده تخلف از اوایل اسفندماه هم زمان با آغاز طرح ویژه نظارت تاکنون در استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد 22 پرونده مختومه شده و یک میلیارد و 278 میلیون ریال نیز برای متخلفان جریمه صادر شده است.

وی با تأکید بر این‌که 264 هزار و 600 جفت دستکش یکبار مصرف، 10 هزار 500 عدد ماسک، 5 هزار و 500 تیوپ ژل ضدعفونی‌کننده و 11 هزار و 400 لیتر الکل و مواد ضدعفونی‌کننده در استان به دلیل گران‌فروشی و احتکار توقیف شده است، افزود: کالاهای کشف شده بلافاصله به دستور روسای شعب تعزیرات حکومتی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان برای توزیع در فروشگاه‌های معتبر و واحدهای درمانی قرار داده شده است.

ممیزی با بیان این‌که بیشترین پرونده‌های تخلف تشکیل شده در نتیجه گزارشات مردمی بوده است، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ویژه گران‌فروشی و احتکار مراتب را با سامانه 124 اطلاع دهند تا نسبت به رسیدگی و تشکیل پرونده اقدام شود.

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانکرونامرتضی ممیزیتعزیرات حکومتی استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx1670


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»