کد خبر: 1717
1399/02/03 - 13:28


دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان:

بخش صنعت و معدن، 43 درصد تسهیلات بانکی استان را جذب کرد

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه در سال 98، بخش صنعت و معدن، 43 درصد تسهیلات بانکی استان را جذب کرد، گفت: 26 درصد این تسهیلات نیز متعلق به بخش خدمات و بازرگانی و 13 درصد مربوط به بخش کشاورزی است.

پایگاه خبری صدای زنجان

حسن دادگر در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان از رشد 44 درصدی تسهیلات پرداختی بانک‌های عضو کمیسیون در سال 98 در مقایسه با سال قبل خبر داد.

دادگر اضافه کرد: بخش صنعت و معدن با دریافت 43 درصد از کل تسهیلات اعطایی بیش‌ترین سهم را به خود اختصاص داده و رتبه‌های بعدی به بخش خدمات و بازرگانی با 26 درصد و کشاورزی با 13 درصد تعلق دارد.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان افزود: تسهیلات در بخش صنعت و معدن علاوه بر تسهیلات از محل منابع داخلی به مشتریان قدیمی و ثابت شبکه بانکی، بر اساس مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و در قالب سامانه بهین‌یاب، صندوق توسعه ملی و با شرایط و امتیازات ویژه در اختیار بخش صنعت و معدن و کشاورزی قرار گرفته است.

دادگر با تاکید بر اهمیت ایجاد و حفظ اشتغال در استان گفت: سهم اعطایی تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی در کل تسهیلات اعطایی استان نشان از عزم و همراهی بسیار بالای سیستم بانکی در رفع مشکل اشتغال دارد./ ل.م

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانصنعت و معدنتسهیلات بانکیحسن دادگر
sedayezanjannews.ir/nx1717


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»