کد خبر: 1746
1399/02/08 - 17:29


در راستای اجرای «رزمایش همدلی» امروز در خدابنده انجام شد؛

توزیع 3 هزار بسته غذایی در بین مردم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به توزیع 3 هزار بسته غذایی در بین مردم گفت: این بسته‌های غذایی از سوی خیران و با نیت لبیک به پویش رزمایش همدلی امروز در خدابنده انجام شد

پایگاه خبری صدای زنجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به توزیع 3 هزار بسته غذایی در بین مردم گفت: این بسته‌های غذایی از سوی خیران و با نیت لبیک به پویش رزمایش همدلی امروز در خدابنده انجام شد.

علی ذوالقدر امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان با اشاره به این‌که با شیوع کرونا ویروس در دو ماهه گذشته تاکنون بیش از 3 هزار بسته غذایی در بین مردم این شهرستان توزیع شده است، اظهار کرد: شهرستان خدابنده از ظرفیت‌های قابل توجهی برخوردار بوده و در زمان شیوع بیماری کرونا نیز از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده شده است.

وی با تأکید بر این‌که در راستای لبیک به رزمایش اعلامی از سوی رهبری یک هزار بسته غذایی ساعت 11 امروز از حرم قیدار نبی در شهرستان خدابنده بین نیازمندان توزیع شد، بیان کرد: این بسته‌های غذایی از سوی خیران تأمین شده است.

این مسئول به تبدیل تالار احسان این شهرستان به نقاهتگاه بیماران کرونایی اشاره کرد و یادآور شد: این تالار در 4 طبقه که وقف شده است با شیوع کرونا بسته شده بود ولی با تدابیر اتخاذ شده این تالار تبدیل به نقاهتگاه شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: تالار احسان در حال حاضر در اختیار بیمارستان امیرالمومنین این شهرستان قرار داده شده است.

وی به شش دانگ موقوفه بودن شهرستان خدابنده اشاره داشته و افزود: در این شهرستان اقدامات خوبی از سوی خیران برای کمک به نیازمندان در طول سال انجام می‌شود که این کمک‌ها با شیوع کرونا و افزایش نیاز مردم بیشتر شده است./ ا.ا

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجاناداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابندهرزمایش همدلیتوزیع بسته غذایی
sedayezanjannews.ir/nx1746


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»