کد خبر: 1790
1399/02/14 - 11:54


فراخوان مسابقه مجازی قصه‌گویی با عنوان «مهمانی نور» منتشر شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از برگزاری مسابقه مجازی قصه‌گویی با عنوان «مهمانی نور» با هدف ترویج فرهنگ قصه گویی به عنوان برند و فعالیت اصلی کانون و یکی از ابزارهای مهم تربیتی و انتقال مفاهیم اخلاقی خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان/ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از برگزاری مسابقه مجازی قصه‌گویی با عنوان «مهمانی نور» با هدف ترویج فرهنگ قصه گویی به عنوان برند و فعالیت اصلی کانون و یکی از ابزارهای مهم  تربیتی و انتقال مفاهیم اخلاقی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان و به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، علیرضا نوری اظهار کرد: در این روزهای متفاوت و شرایط خاص کشور، انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان همزمان با ایام مبارک ماه رمضان مسابقه قصه گویی مجازی را برگزار می‌کند .

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به موضوعات این مسابقه ابراز کرد: علاقمندان می‌توانند با موضوع همدلی ، مهربانی و خاطرات ایام ماه مبارک رمضان (سحر ، افطار ، شبهای قدر و غیره)  فیلم های قصه گویی خود را حداکثر در ۵ دقیقه تولید و به شماره واتساپ اداره کل کانون استان به شماره  ۰۹۱۰۵۱۴۰۴۵۲ ارسال کنند.

مدیر کل کانون استان با معرفی بخش جنبی فراخوان به موضوعات این بخش که شامل آداب و رسوم رمضان در شهر من است، گفت: هدف از برگزاری این مسابقه احیای سنتهای بومی و محلی استان برشمرد که  شرکت کنندگان می‌توانند همانند قصه گویی آثار خود را ارسال کنند.

این مقام مسئول اهداف برگزاری این مسابقه هدف را  ترویج فرهنگ قصه گویی به عنوان برند و فعالیت اصلی کانون و یکی از ابزارهای مهم  تربیتی و انتقال مفاهیم اخلاقی عنوان کرد و گفت: این برنامه در راستای امداد فرهنگی و توسعه فعالیتهای اسلامی و دینی اجرا می‌شود.

به گفته نوری تمامی رده های سنی اعم از کودک و نوجوان و بزرگسال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. شرکت کنندگان این فراخوان با شعار"  آینده ساختنی است " فرصت دارند آثار خود را تا  ۱۳ خرداد  ارسال کنند . یاد آور می‌شود اعلام نتایج پس از بررسی و تجمیع نظرات داوران فرهنگی و هنری در  ۱۸ تیرماه 99 همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان معرفی می‌شوند و در مراسم تجلیلی که بهمین منظور برگزار خواهد شد مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۰۲۴۳۳۴۶۱۱۱۶ کارشناسی اداره کل کانون استان تماس و یا به صفحات مجازی شامل آدرس سایت  kpf.irکانال تلگرامی kpfzanjan@، صفحه اینستاگرام kanoonparvaresh_zanjan# این اداره کل مراجعه کنند.


صدای زنجاناداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استانفراخوان مسابقه قصه گویی مجازی
sedayezanjannews.ir/nx1790


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»