کد خبر: 1854
1399/02/16 - 13:29


درجه بندی باجه های بانکی روستایی در زنجان

مدیر شعب پست بانک استان زنجان از درجه‌بندی باجه‌های بانکی روستائی این بانک در سال 1399 و پرداخت 453 میلیارد ریال تسهیلات در سال 1398 خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیر شعب پست بانک استان زنجان از درجه‌بندی باجه‌های بانکی روستائی این بانک در سال 1399 و پرداخت 453 میلیارد ریال تسهیلات در سال 1398 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان،  حسن شجاعی مدیر شعب پست بانک استان زنجان گفت: با اخذ مجوز رسمی در خصوص فعالیت های پولی، مالی بانکی روستایی و نقاط کم برخوردار از بانک مرکزی، کلیه خدمات بانکی در این باجه ها بصورت آنلاین و متصل به شتاب صورت می گیرد.

وی با اشاره به اعلام مدیرعامل پست ‌بانک‌ایران  در پویایی و ارتقاء باجه‌های بانکی روستایی در سال 1399 گفت: درحال حاضر 163 باجه روستایی و 70 دستگاه خودپرداز و 163 دستگاه پین پد باجه ای درسطح استان زنجان فعال است که موجب ارتباط عملیات در بستر کارتهای بانکی شده و تمامی بانک های عامل را پوشش می دهد.

شجاعی ادامه داد: این امر سهم بسزائی در ایجاد انضباط مالی، رفاه اجتماعی و آبادانی مناطق روستایی و کم برخوردار ایفا کرده و موجب اشتغالزایی در روستا شده است.

وی تصریح کرد: کلیه خدمات بانکی در این باجه ها بصورت آنلاین صورت می گیرد، بطوری که باعث حذف ترددهای غیر ضرور روستاییان برای دریافت و انجام عملیات بانکی شده است.

مدیر شعب پست بانک استان باجه های بانکی روستایی را به عنوان ابزار مویرگیِ شناخت مشتریانی که در زمینه ایجاد و تولید اشتغال فعالیت های واقعی داشته دانست و افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظلله العالی ) قدم های خوبی در جهت جهش تولید و ایجاد اشتغال در روستاها برداشته شده است و انشاء الله در سال جدید نیز مداومت خواهد داشت، بطوریکه پست بانک استان زنجان یکی از 4 بانک متولی صندوق توسعه ملی در مناطق روستایی بوده و در سال 1398 حدوداً 453 میلیارد ریال به 500 طرح روستایی پرداخت کرده و 736 نفر اشتغال مستقیم  ایجاد شده است.


صدای زنجانمدیریت شعب پست بانک استان زنجاندرجه بندی باجه های بانکی روستایی
sedayezanjannews.ir/nx1854


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»