کد خبر: 1897
1399/02/17 - 17:9


دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غنیمتی در تشریح این خبر اظهار کرد: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس و طرح شکایت مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکیه در اظهارات خود بیان کرد، فردی ناشناس در اینستاگرام در استوری‌های خود قسمتی از تصاویر خانوادگی ایشان را به نمایش گذاشته تهدید کرده که تمامی تصاویر خانوادگی شان را منتشر می‌کند.

سرهنگ غنیمتی افزود: با تلاش کارشناسان پلیس فتا و با استفاده از شیوه های علمی و تخصصی، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل متهم تعداد 2 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند سامسونگ تعداد 3 عدد فلش، تعداد 3 قطعه رم کشف و ضبط و متهم جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس فتا انتقال شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم با مواجهه با مستندات عنوان داشت به واسطه پیدا کردن گوشی احدی از اقوام شاکی تصاویری از مراسمات را کسب کرده و با توجه به این که به تصاویر خصوصی نیز دسترسی داشته اقدام به تهدید  انتشار تصاویر در فضای مجازی نموده است

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی، از کاربران شبکه های اجتماعی خواست به هیچ وجه به پیام های ناشناسی که از شبکه های اجتماعی در محیط سایبری دریافت می کنند توجه نکرده و پاسخ آنها را ندهند و در صورت بروز مزاحمت در فضای مجازی سریعاً موضوع را با خانواده خود مطرح و به پلیس گزارش کنند./ انتهای پیام


صدای زنجانفرماندهی انتظامی شهرستان خدابندهانتشار عکس خصوصیجرایم فضای مجازی
sedayezanjannews.ir/nx1897


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»