کد خبر: 1913
1399/02/18 - 12:0


مراحل انتخاب روش سهام‌داری در سامانه سهام عدالت

سهام‌داران سهام عدالت برای انتخاب روش سهام‌داری که شامل روش‌های مستقیم و غیرمستقیم می‌شود، باید به سامانه سهام عدالت رجوع و چند مرحله را برای انتخاب روش سهام‌داری طی کنند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- سهام‌داران سهام عدالت برای انتخاب روش سهام‌داری که شامل روش‌های مستقیم و غیرمستقیم می‌شود، باید به سامانه سهام عدالت رجوع و چند مرحله را برای انتخاب روش سهام‌داری طی کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای زنجان و به نقل از خبرگزاری ایرنا، لایحه آزادسازی سهام عدالت که دو سال گذشته تقدیم مجلس شد با ایرادی مبنی بر فقدان اذن رهبر معظم انقلاب روبرو شد که در نهایت چند روز گذشته ابلاغیه آزادسازی سهام عدالت از سوی ایشان ابلاغ شد.

سازمان خصوصی‌سازی که از مدت‌ها قبل خود را آماده این اتفاق کرده و زیرساخت‌های لازم برای این اقدام را مهیا کرده بود، بعد از ابلاغیه مربوط به آزادسازی سهام عدالت اعلام کرد مشمولان سهام عدالت از روز چهارشنبه (۱۰ اردیبهشت) تا یک ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه www.samanese.ir نسبت به روش مدیریت سهام خود اقدام کنند.

در این سامانه سهامداران برای انتخاب مدیریت سهام خود دو روش مستقیم و غیرمستقیم را پیش‌رو دارند، در روش سهامداری به روش مستقیم، مالکیت و مدیریت سهام‌عدالت به‌صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار سهامدار قرار می‌گیرد در حالی که در روش غیرمستقیم مالکیت و مدیریت سهام عدالت از طریق شرکت های سرمایه گذاری استانی انجام می شود و سهام دار حق انتقال به غیر و هیچ گونه دخل و تصرفی را نخواهد داشت.

در این سامانه سهامداران برای انتخاب نحوه مدیریت مستقیم یا غیرمستقیم مراحلی را باید سپری کنند که در ادامه توضیحاتی در خصوص انجام مراحل این سامانه ارائه خواهد شد.

 مشمولان سهام عدالت در مرحله نخست باید ضمن مطاله مقررات سامانه، موافقت خود را با کلیک بر روی «مطالعه فوق را مطالعه کرده و می پذیرم» اعلام کنند و برای ورود به مرحله دوم گزینه «ادامه» را کلیک کنند./ انتهای پیام


صدای زنجانسامانه سهام عدالتآزادسازی سهام عدالت
sedayezanjannews.ir/nx1913


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»