کد خبر: 1931
1399/02/20 - 9:6


دیدار مجازی رهبری از "ایران‌‌ترانسفو" در بستر شبکه ملی اطلاعات

به همت مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان بستر ارتباطی در قالب ویدئو کنفرانس و ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب با شرکت ایران ترانسفو فراهم شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به همت مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان بستر ارتباطی در قالب ویدئو کنفرانس و ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب با شرکت ایران ترانسفو فراهم شد.

مسئول پیگیری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات  استان زنجان در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان اظهار کرد: به مناسبت نکوداشت هفته کارگر و با تأکید بر شعار سال با عنوان جهش تولید، دیدار مجازی رهبر معظم انقلاب از کارخانه ایران ترانسفو زنجان و شش مجموعه تولیدی دیگر به صورت ویدئو کنفرانس با استفاده از یک نرم افزار ایرانی و در بستر شبکه ملی اطلاعات برگزار شد.

حامد سرائی در این رابطه گفت: در ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب با هفت مجموعه تولیدی در کشور از جمله شرکت ایران ترانسفوی زنجان باید تمهیداتی در خصوص تأمین پهنای باند مناسب و تحویل کیفیت مطلوب تصویر و صدا انجام می‌شد که به همت مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت مخابرات امکان‌پذیر شد.

سرائی افزود: طی هماهنگی صورت گرفته با استانداری زنجان و با تلاش مجدّانه کارشناسان فنی مدیریت منطقه زنجان شرکت مخابرات و مدیریت ارتباطات زیر ساخت استان، فیبر نوری در دو مسیر اصلی و پشتیبان جهت برقراری ارتباط با کیفیت مطلوب جهت انتقال صدا و تصویر توسط صدا و سیمای مرکز زنجان در نظر گرفته شد.

مسئول پیگیری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن تقدیر از زحمات کارشناسان فنی و مجموعه وزارت عنوان کرد: امید است با تلاش‌ها و روحیه جهادی مجموعه وزارت در استان گامهای مهمی در گسترش شبکه ملی اطلاعات در سطح استان برداشته شود تا همه بتوانند از این دستاورد بومی نهایت استفاده را ببرند.

لازم به توضیح است شبکه‌ ملی اطلاعات، شبکه‌ای پهن باند، با پوشش کشوری و امن است که امکان اتصال و دسترسی به انواع خدمات پرسرعت را فراهم می‌کند به نحوی که کلیه محتوای میزبانی شده در مراکز داده داخل کشور از داخل مسیریابی می‌شود.

هدف از اجرای طرح شبکه ملی اطلاعات، کاهش هزینه‌های خرید پهنای باند، افزایش امنیت اطلاعات ملی، توسعه تجهیزاتی و اطلاعاتی، تبدیل شدن به هاب و شاهراه انتقال اطلاعات منطقه، توسعه نرم‌افزاری و مقوله‌هایی از این دست است.

در واقع در طرح شبکه ملی اطلاعات، قرار است شبکه‌های مختلفی مثل شبکه ملی مدارس، شبکه ملی بانکداری الکترونیکی، شبکه ملی کنترل ترافیک، شبکه ملی دانشگاه‌ها، شبکه ملی بیمارستانها و درمانگاه‌ها، شبکه‌ ملی سازمانها و اداره‌ها، شبکه علمی کشور، شبکه ملی  بازرگانی به هم متصل شده و به صورت یکپارچه، خدمات دولت الکترونیکی را به مردم ایران ارائه کنند./ ل.م

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجاندیدار مجازی رهبر از ایران ترانسفوشبکه ملی اطلاعاتوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
sedayezanjannews.ir/nx1931


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»