کد خبر: 1953
1399/02/20 - 14:49


باشگاه‌ها تا پایان اردیبهشت بسته خواهند ماند

درب باشگاه‌های ورزشی این استان اعم از دولتی و خصوصی تا آخر اردیبهشت ماه جاری همچنان بسته خواهد بود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- درب باشگاه‌های ورزشی این استان اعم از دولتی و خصوصی تا آخر اردیبهشت ماه جاری همچنان بسته خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری صدای زنجان و به نقل از ایرنا، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: به منظور بازگشایی باشگاه‌های ورزشی زنجان اعم از دولتی و خصوصی، منتظر تمهیدات و تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و همچنین سیاستها و دستورات ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

وی اظهارکرد: یقین داریم که باشگاه‌داران و مربیان باشگاه‌های خصوصی زنجان بیشترین آسیب را به جهت بستن درب این باشگاه‌ها، متحمل شده‌اند اما تا عادی شدن شرایط چاره‌ای جز این نیست.

حمزه پور با تاکید براینکه باشگاه‌های ورزشی به منظور حفظ سلامت فعالان در عرصه ورزش از جمله ورزشکاران و مربیان و پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا به حالت تعطیل درآمدند، افزود: این اداره کل با علم به متضرر شدن باشگاه‌داران و مربیان، به جد پی‌گیر موضوع بازگشایی باشگاه های ورزشی استان است که به محض ابلاغ دستور نسبت به این کار اقدام خواهد شد.  

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه این اداره کل به دغدغه و نگرانی باشگاه‌داران و مربیان، واقف است، گفت: در خصوص ارایه تسهیلات بانکی به آن دسته از باشگاه های ورزشی که در این ایام خاص و ویژه دچار ضرر و زیان شده‌اند منتظر بخشنامه ابلاغی از سوی شورای هماهنگی بانک ها هستیم.

 در زمان حاضر استان زنجان از وجود ۳۶۱ باشگاه ورزشی خصوصی، ۲۷۰ مکان ورزشی سرپوشیده و روباز متعلق به این اداره کل، ۱۴۸ خانه ورزش روستایی و ۱۳۳ مکان ورزشی متعلق به سایر ادارات و ارگان‌ها، بهره مند است.   

تعداد باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام این استان قریب ۱۷۰ باب است و حداقل ۸۰۰ نفر در باشگاه‌های بدنسازی مشغول به فعالیت بوده و از این طریق ارتزاق می‌کنند.

از پنجم اسفند ماه سال قبل فعالیت کلیه اماکن ورزشی دولتی و خصوصی به خاطر حفظ سطح سلامت فعالان در عرصه ورزش و کاهش نگرانی مردم به ویژه خانواده‌ها تا فروکش کردن این ویروس، ممنوع شد و اداره کل ورزش و جوانان به منظور حمایت از باشگاه‌داران و جلوگیری از ضرر و زیان وارده، دست به کار شد و پویش بخشودگی اجاره بهای اماکن ورزشی بخش خصوصی را راه‌اندازی کرد که با موفقیت همراه شد.

انتهای پیام


صدای زنجاناداره کل ورزش و جوانان استان زنجانمعاونت ورزشباشگاه‌های ورزشی
sedayezanjannews.ir/nx1953


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»