کد خبر: 2013
1399/02/22 - 15:22


در روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی؛

تقدیر از حافظان، فعالان و نهادهای همیار

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان همزمان با روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، از حافظان و فعالان، ادارات، نهادهای همیار و همراه میراث فرهنگی تقدیر می‌شوند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان همزمان با روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، از حافظان و فعالان، ادارات، نهادهای همیار و همراه  میراث فرهنگی تقدیر می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری صدای زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند اظهار کرد: افرادی است که در حفظ و حراست از میراث فرهنگی استان مشارکت داشته اند از جمله، دستگاهها و نهادها و ادارات دولتی ، انجمن ها، NGO های بخش خصوصی، افراد حقیقی و حقوقی تقدیر می شود. این افراد و نهادها  زمینه مناسبی را برای ایجاد ارتباط بین افکار عمومی با اداره کل میراث فرهنگی فراهم می سازند تا پیشبرد اهداف سازمان به شکل منسجم تری صورت پذیرد.

وی گفت : هویت تاریخی و فرهنگی مربوط به همه جهان است و میراث بانان از این هویت ارزشمند حفاظت می‌کنند.امروزه موزه‌ها در کنار کارکردهای متنوع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به عنوان زبان ارتباطی فراملی، موجب ایجاد و تقویت تفاهم میان ملل و اقوام می شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان تأکید کرد: حفاظت از میراث گذشته به این دلیل است که تنها راه صلاح آینده توجه به گذشته است.

انتهای پیام


صدای زنجاناداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجانروز جهانی موزه
sedayezanjannews.ir/nx2013


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»