کد خبر: 2128
1399/02/27 - 15:44


سارقان خدابنده‌ای به دام قانون افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از به دام افتادن ۱۲ سارق در این شهرستان که سرقت‌های مختلفی داشتند خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از به دام افتادن ۱۲ سارق در این شهرستان که سرقت‌های مختلفی داشتند خبر داد.

سرهنگ محسن غنیمتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به این‌که ۱۲ سارق در شهرستان خدابنده شناسایی و دستگیر شدند، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهر رسیدگی  موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در تشریح این موضوع تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات گسترده پلیسی، بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت و فعال کردن گشت‌های  محسوس و نامحسوس موفق شدند  12 سارق را شناسایی و  دستگیر کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از شناسایی و دستگیری 12 سارق، 20 فقره سرقت در این شهرستان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با تاکید بر این‌که براساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 20 فقره سرقت اماكن خصوصی، مزارع و باغ، ساختمان‌های نیمه کاره، کابل و تجهیزات انتقال برق، منزل، احشام و محتویات داخل خودرو اعتراف كردند، خاطرنشان کرد: این سارقان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی در توصیه به شهروندان از آنان خواست تا به هشدارهای پلیس برای رعایت نکات ایمنی و جلوگیری از سرقت اموالشان توجه کنند، یادآور شد: همکاری مردم با پلیس در ایجاد محیطی امن برای شهروندان می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد./ ا.ا

انتهای پیام

 

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانفرماندهی انتظامی شهرستان خدابندهدستگیری سارق
sedayezanjannews.ir/nx2128


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»