کد خبر: 2145
1399/02/28 - 10:50


برگزاری مسابقات برنامه‌نویسی «داركوب» در زنجان

رئیس مركز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید چمران ابهر و خرمدره گفت: المپیاد ملی کد نویسی و تولید محتوای دیجیتال ....

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس مركز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید چمران ابهر و خرمدره گفت: المپیاد ملی کد نویسی و تولید محتوای دیجیتال کودک و نوجوان دارکوب، با رویکرد افزایش سطح سواد دیجیتال کودکان و نوجوانان، ایجاد فضای شعف در آموزش کدنویسی، کمک در بستر سازی ساخت بازی ویژه نوجوانان ، و عینیت بخشیدن به تلاش همكاران فنی و حرفه ای مراكز دولتی و آموزشگاههای آزاد بصورت ملی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان و به نقل از روابط عمومی مركز آموزش فنی و حرفه ای شهید چمران ابهر و خرم دره، مجید معینی، رئیس مركز شهید چمران در این خصوص با اشاره به اینكه زبان جهان آینده زبان کدها و الگوریتم هاست و با توجه به موج جدید کسب و کارهای کوچک و بزرگ وابسته به مهارت های برنامه نویسی در ایران و جهان، نیاز ارگان ها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مختلف به افراد با مهارت های فناوری های جدید بسیار افزایش پیدا کرده است.

 در این راستا، آموزش کدنویسی و سرمایه گذاری بر روی فرزندانمان یعنی آینده سازان کشور عزیزمان ایران از اهمیت قابل توجه ای برخوردار است. طرح المپیاد دارکوب، طرحی در راستای آموزش و توانمند سازی کودکان و نوجوانان در زمینه کدنویسی است و در نظر دارد تا با همکاری با سازمان ها من جمله سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور ودیگر نهادهای متولی و همچنین همراهی شما والدین گرامی، آینده روشنی را برای این گروه هدف رقم بزند.

  مجید معینی در ادامه افزود : المپیاد ملی کد نویسی و تولید محتوای دیجیتال کودک و نوجوان دارکوب، با رویکرد افزایش سطح سواد دیجیتال کودکان و نوجوانان، ایجاد فضای شعف در آموزش کدنویسی، کمک در بستر سازی ساخت بازی ویژه نوجوانان ، و عینیت بخشیدن به تلاش همكاران فنی و حرفه ای مراكز دولتی و آموزشگاههای آزاد بصورت ملی برگزار میگردد.

کلیه کودکان و نوجوانان می توانند به سایت www.darkoobcode.ir مراجعه نموده ؛ از شرایط مسابقه مطلع شوند و یا با شماره مستقیم دبیر اجرایی مسابقات جهت هماهنگی های لازم  تماس حاصل کنند.

انتهای پیام


صدای زنجانمركز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید چمرانمسابقه کدنویسیدارکوب
sedayezanjannews.ir/nx2145


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»