کد خبر: 2181
1399/02/29 - 12:48


تعيين تكليف طرح جريمه مشمولان غايب در سال 99

افرادی که تا پایان سال 98 بخشی از مبلغ اقساط معافیت قانون جریمه مشمولان غایب را پرداخت کرده اند، تا پایان دی ماه سال 1399 برای پرداخت مابقی مبلغ جریمه مهلت دارند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان افرادی که تا پایان سال 98 بخشی از مبلغ اقساط معافیت قانون جریمه مشمولان غایب را پرداخت کرده اند، تا پایان دی ماه سال 1399 برای پرداخت مابقی مبلغ جریمه مهلت دارند.

به گزارش پایگاه خبری صدای زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عباسی در تکمیل خبرمهلت پرداخت مبلغ جریمه مشمولان غایب اظهارکرد: مشمولان غایبی که تا پایان سال 98 بخشی از مبلغ اقساط خود را پرداخت کرده اند، تا پایان دی ماه سال 1399 مهلت دارند نسبت به تکمیل و پرداخت مابقی اقساط خود اقدام و کارت معافیت جریمه مشمولان غایب را دریافت کنند.

وی بیان داشت : در صورتی که تاپایان سال 98 قسطی را پرداخت نکرده باشند از شمول این مقررات خارج شده و می بایست به خدمت اعزام شوند.

سرهنگ عباسی با بیان اینکه مهلت در نظر گرفته شده قابل تمدید نبوده ،بیان کرد: مشمولان غایب می بایست هر چه سریعتر وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند ،در غیر این صورت با محرومیت های اجتماعی بیشتری مواجه خواهند شد.

انتهای پیام


صدای زنجانفرماندهی انتظامی استان زنجانمعاونت وظیفه عمومیجریمه مشمولان غایب
sedayezanjannews.ir/nx2181


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»