کد خبر: 2229
1399/02/30 - 14:27


توصیه پلیس زنجان به تازه واردهای بورس

رئیس پلیس آگاهی استان به افرادی که تجربه و شناخت کافی از بورس ندارند، توصیه کرد که مستقیما نسبت به خرید سهام اقدام نکرده و از صندوق‌های سرمایه‌گذاری استفاده کنند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس پلیس آگاهی استان با توجه به استقبال خوب مردم زنجان از بازار سرمايه به افرادی که تجربه و شناخت کافی از این بازار ندارند، به این افراد توصیه کرد که مستقیما نسبت به خرید سهام اقدام نکرده و از صندوق‌های سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  جعفر رحتمی اظهار کرد:  بازار سرمايه در سال‌هاي اخير به يکي از جذاب‌ترين مقاصد سرمايه‌گذاري تبديل شده است و نقدينگي بالايي را جذب کرده است، علاوه بر استقبال عموم از اين بازار، دولت و شرکتهاي خصوصي نيز با شناخت پتانسيل اين بازار، متمايل به تامين مالي از اين بازار شده‌اند.

وی افزود: سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان نهاد نظارتي و مقررات‌گذار در بازار سرمايه با وجود محدوديت‌هاي موجود، سعي در فرآهم آوردن بستر لازم جهت حمايت از سرمايه‌گذاران خرد و همچنين تسهيل در تامين مالي از اين بازار شده است.

رئیس پلیس اگاهی استان زنجان خاطرنشان کرد: با عنايت به علت شناخت بعضی از افراد از این بازار اين نگراني وجود دارد که تعداد زيادي از مردم سرمايه گذار در اين بازار در صورت افت شاخص بورس و کاهش ارزش سهامشان به شدت معترض شدوند .

سرهنگ رحمتی با توجه به استقبال خوب مردم زنجان از بازار سرمايه به افرادی که تجربه و شناخت کافی از این بازار ندارند توصیه کرد: مستقیما نسبت به خرید سهام اقدام نکرده و از صندوق‌های سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

انتهای پیام


صدای زنجانپلیس آگاهی استان زنجانسرمایه گذاری در بورستازه واردهای بورس
sedayezanjannews.ir/nx2229


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»