کد خبر: 2260
1399/02/31 - 20:54


در راستای اجرای طرح شبانه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف؛

21 موتورسیکلت متخلف توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در شب گذشته و توقیف 21 دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در شب گذشته و توقیف 21 دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن غنیمتی در گفت‌و‌گو با صدای زنجان به تشدید برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف اشاره داشته و اظهار کرد: در راستای مقابله با اخلال‌گران نظم و امنیت و برخورد با مزاحمین مردم و پاسخگویی به مطالبات مردمی، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف شب گذشته در شهر قیدار به مرحله اجرا درآمد.

این مسئول از توقیف 21 دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و یادآور شد: فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده با افرادی که بخواهند با نیات مجرمانه به آرامش مردم خدشه وارد کنند قاطعانه برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده محور اصلی مسئولیت پلیس را برقراری امنیت و احساس امنیت در شهرستان دانست و از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک و مزاحم آرامش و امنیت را با شماره تلفن 110 پلیس اعلام و در تأمین نظم و امنیت پلیس را یاری کنند./ ا.ا

انتهای پیام

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانفرماندهی انتظامی شهرستان خدابندهتوقیف موتور سیکلت
sedayezanjannews.ir/nx2260


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»