کد خبر: 2296
1399/03/01 - 15:56


جبهه مقاومت بعد از نامگذاری روز قدس توسط امام شکل گرفت

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان: جبهه مقاومت بعد از نامگذاری روز قدس توسط حضرت امام (ره) شکل گرفت

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه روز قدس تجلی مبارزه با استکبار و صهیونیسم است، گفت: جبهه مقاومت بعد از نامگذاری روز قدس توسط حضرت امام (ره) شکل گرفت.

سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه ۷۲ سال است که مردم مظلوم فلسطین در زیر چکمه رژیم غاصب صهیونیستی با پشتیبانی تمام عیار آمریکا و کشورهای غربی شدیدترین جنایت ها را تحمل نموده اند،گفت:اسرائیل همچنان غاصبانه و در سایه‌ی سکوت معنادار سازمان‌های مدعی حقوق بشری و مجامع بین‌المللی، با پشتیبانی آمریکا، همه روزه جنایت جدیدی را انجام داده و دست به کشتار و قتل‌عام هدفمند مردم بی‌دفاع فلسطین می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: روند جنایتی که دهه‌هاست صهونیست‌ها علیه فلسطینیان اجرا و اعمال می‌کنند، از بدترین و فاجعه‌بارترین تراژدی‌های اسفناک قرن های گذشته است که کماکان ادامه دارد.

فرمانده سپاه استان با اشاره به اینکه فشار کشورهای غربی و صهیونیستی به کشورهای اسلامی رفته رفته سبب فراموش شدن مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس می شد،تصریح کرد:تصمیم و اجرای تاریخی امام خمینی(ره)مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس باعث شد تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده نشده و به مهمترین مسئله جهان اسلام تبدیل شود.

سردار کرمی با بیان اینکه با این ژرف اندیشی و تدبیر متفکرانه حضرت امام خمینی(ره) مطلقا مسئله فلسطین و آزادی قدس،شریف فراموش نشده و در آخرین جمعه ماه رمضان همه ملت های مسلمان به پا برمیخیزند و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را نشان می دهند،تاکید کرد:روز قدس تبدیل به نمادی برای مبارزه با ظلم توسط تمام آزادی‌خواهان جهان و موجب وحدت بیشتر مسلمانان جهان با آرمان مشترک آزادی قدس شریف شده و به برکت انقلاب اسلامی،تدبیر امام خمینی(ره)،حمایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،ملت های مسلمان و خون پاک شهدا و با عنایت خداوند متعال محور مقاومت در منطقه در راستای مقابله با مستکبرین شکل گرفته است.

این مسئول ادامه داد: امروز شکل گیری محور مقاومت در سوریه،،غزه،لبنان حتی یمن سبب شکست اسرائیل و همدستان آن در منطقه شده است.

فرمانده سپاه استان به راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: امسال گرچه راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود و با توجه به مساله شیوع جهانی کرونا مردم ما حسب تصمیم مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل خواهند کرد، اما این روز هیچ‌گاه از یاد و اذهان مسلمانان جهان پاک نخواهد شد و ملت بیدار ما نخواهد گذاشت اهمیت مساله فلسطین و مظلومیت قدس شریف در سایه بحران جهانی کرونا مغفول واقع شود.

انتهای پیام


صدای زنجانسپاه انصارالمهدی (عج)روز جهانی قدس
sedayezanjannews.ir/nx2296


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»