کد خبر: 2431
1399/03/11 - 12:11


افزایش 42 درصدی محموله‌های پستی اینترنتی

مدیرکل پست استان گفت: آمار مرسولات اینترنتی پستی استان زنجان در دو ماه اخیر که با شیوع کرونا مصادف شد، 42 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل پست استان گفت: آمار مرسولات اینترنتی پستی استان زنجان در دو ماه اخیر که با شیوع کرونا مصادف شد، 42 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.        

رضا حمیدپور با اشاره به مرسولات پستی صادره و وارده در ایام شیوع کروناویروس اظهار کرد: در این مدت مرسولات اینترنتی صادره از استان زنجان  ۳۳ هزار و ۴۰۰ بسته و مرسولات وارده اینترنتی نیز ۲۰ هزار و ۳۲۴ بسته بوده است و این آمار نشانگر تراز مثبت مرسولات صادراتی از استان زنجان است.

مدیرکل پست استان گفت: آمار مرسولات اینترنتی پستی استان زنجان در دو ماه اخیر که با شیوع کرونا مصادف شد، 42 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.        

مدیرکل پست استان عنوان کرد: طی ماه‌های مواجهه با ویروس کرونا، استان زنجان در کسب و کارهای بازار اینترنتی بعد از تهران و خراسان رضوی رتبه سوم را به دست آورده است.

حمیدپور افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم استفاده از خدمات مجازی و افزایش چشمگیر مرسولات صادره و وارده زنجان، کارکنان پست به صورت تمام‌وقت و با شیفت‌های اضافی تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای مردم و تسریع در امر خدمت‌رسانی به کار گرفته‌اند.

وی در مورد نحوه ضدعفونی کردن مرسولات پستی هم گفت: همه این مرسولات در چندین نوبت در مرحله قبول و توزیع ضدعفونی می‌شود‌‌‌، در نتیجه مردم نگرانی در این باره نداشته باشند و با خیال راحت مرسوله‌ها را از نامه رسان‌های ما تحویل بگیرند./ 941

انتهای پیام

اقدام کننده: س.س

صدای زنجانمحموله‌های پستی اینترنتی
sedayezanjannews.ir/nx2431


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»