کد خبر: 2435
1399/03/11 - 15:15


پرداخت معوقات بازنشستگان در دو ماه آینده

مدیرکل تأمین اجتماعی استان از پرداخت معوقات فروردین و اردیبهشت ماه امسال بازنشستگان در دو ماه آینده خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل تأمین اجتماعی استان از پرداخت معوقات فروردین و اردیبهشت ماه امسال بازنشستگان در دو ماه آینده خبر داد.

مسعود علیاری در پاسخ به سوالی در مورد معوقات فروردن و اردیبهشت بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار کرد: امیدواریم معوقات دو ماه نخست امسال بازنشسته‌گان با حقوق خرداد یا تیرماه آنان پرداخت شود.

وی با بیان این‌که حقوق خرداد ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی با نرخ مصوب امسال پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: طبق قانون 96 تأمین اجتماعی موظف است در سال یکبار طبق افزایش حداقلی دستمزد را افزایش دهد.

به گفته مدیرکل تأمین اجتماعی استان امسال 21 درصد به حداقل دستمزد کارگران و 15 درصد به اضافه 90 هزار و خرده‌ای به سایر سطوح دستمزد اضافه شده است که سازمان تأمین اجتماعی در صورت تصویب دولت موظف به پرداخت این افزایش دستمزد است.

این مسئول با تأکید بر این‌که طبق قول‌هایی که به تأمین اجتماعی داده شده است حقوق خرداد ماه با افزایش حقوق‌های انجام شده پرداخت می‌شود، بیان کرد: معوقات فرودین و اردیبهشت ماه امسال نیز یا تیرماه یا خرداد ماه پرداخت می‌شود.

وی به جمعیت بازنشستگان تأمین اجتماعی استان اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر حدود 45 هزار نفر بازنشسته تأمین اجتماعی در استان هستند./ 942

انتهای پیام

اقدام کننده: س.س

صدای زنجانبازنشستگان تأمین اجتماعیمدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx2435


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»