کد خبر: 2446
1399/03/12 - 12:49


اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی برای طرح‌های عمرانی ایجرود

بنا به اظهارات فرماندار ایجرود ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و آبادانی در این شهرستان در سال جاری اختصاص یافته است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- بنا به اظهارات فرماندار ایجرود ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و آبادانی در این شهرستان در سال جاری اختصاص یافته است.

باب‌اله فتحی، فرماندار ایجرود ضمن تاکید بر لزوم توسعه طرح‌های عمرانی برای آبادانی و رونق اقتصادی منطقه اظهار کرد: در سال جاری ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و آبادانی در این شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار ایجرود تصریح کرد: این مبلغ شامل ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، 3 درصد درآمد حاصل از فروش نفت خام و گاز طبیعی و ماده ۲۳ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی (اعم از شهرستانی و استانی) است.

وی اضافه کرد: طبق تصمیم شورای برنامه‌ریزی استان بخشی از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی سهم شهرستان در سرجمع اعتبارات استانی لحاظ شده است.

فتحی در مورد اعتبارات پروژه‌های ملی شهرستان ایجرود نیز ابراز کرد: آبرسانی از سد بلوبین به دو شهر و روستاهای شهرستان به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال، تکمیل پروژه ساختمان شبکه آبیاری و زهکشی گلابر با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال، تکمیل ساختمان سد بلوبین  اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و ادامه عملیات پروژه چهارخطه کردن محور زنجان- تکاب و زنجان- بیجار با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و همچنین تکمیل فرهنگسرای زرین‌آباد با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال و احداث راه‌های روستایی خاکی شهرستان از جمله مهمترین طرح‌ها است.

وی اضافه کرد: مجموع اعتبارات ماده ۲۳ توزیع شده برای ایمن‌سازی راه‌های روستایی سطح شهرستان و دو شهر زرین آباد و حلب نیز ۲۳۰۰ میلیون ریال است./941

انتهای پیام

 

اقدام کننده: س.س

صدای زنجانایجرودفرماندار ایجرود
sedayezanjannews.ir/nx2446


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»