کد خبر: 3453
1399/03/13 - 11:27


کاهش یک میلیون تومانی قیمت موبایل در زنجان

به گفته رئيس اتحاديه تعمير و فروش موبايل و رايانه شهرستان زنجان با کاهش تقاضا در بازار موبایل شاهد کاهش قیمت حدود یک میلیون تومانی هستیم.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته رئيس اتحاديه تعمير و فروش موبايل و رايانه شهرستان زنجان با کاهش تقاضا در بازار موبایل شاهد کاهش قیمت حدود یک میلیون تومانی هستیم.

فضائل رستمی‌راد ضمن اشاره به کاهش قیمت موبایل در بازار اظهار کرد: برخلاف دو ماه گذشته از سال که با افزایش چشم‌گیر قیمت موبایل در بازار مواجه بودیم در دو هفته اخیر با کاهش قیمت در بازار موبایل مواجهیم.

وی علت اصلی افزایش قیمت موبایل در ماه‌های نخست سال را به دلیل افزایش تقاضا عنوان کرد و یادآور شد: از دو هفته گذشته موبایل A10S با قیمت سه میلیون و 600 هزار تومان با کاهش یک میلیون تومانی به دو میلیون و 600 هزار تومان رسیده است.

به گفته رئيس اتحاديه تعمير و فروش موبايل و رايانه شهرستان زنجان در حال حاضر تقاضا در بازار فروش موبایل نسبت به دو ماه گذشته کاهش یافته از همین رو شاهد سیر نزولی قیمت‌ها هستیم.

وی با اشاره به این‌‌که افزایش قیمتی که در ماه‌های نخست سال شاهد آن بودیم بی‌سابقه نبود و در سال‌های گذشته نیز این میزان افزایش قیمت را در بازار موبایل تجربه کردیم، خاطرنشان کرد: در دو ماهه نخست سال قیمت موبایل 30 تا 35 درصد افزایش یافته بود.

رستمی‌راد یکی دیگر از عوامل گرانی موبایل را نبود واردات به دلیل شیوع کرونا عنوان کرد و افزود: در صورتی که ثبت ثبت سفارش کالایی انجام شود کاهش قیمت ایجاد می‌شود.

وی با بیان این‌که ترخیص کالا در ایام شیوع ویروس کرونا انجام نمی‌شد، خاطرنشان کرد: در دو ماهه نخست امسال در بنبست قرار داشتیم و همین عامل سبب گرانی در بازار فروش موبایل شده بود.

رئيس اتحاديه تعمير و فروش موبايل و رايانه شهرستان زنجان عنوان کرد: مشتريان در قبال هر نوع خريدی از موبايل فروشان فاكتور دريافت كنند تا بتوانند با در دست داشتن آن چنانچه اقدام به طرح شكايت برای بررسی كنند.

 رستمی‌راد اضافه كرد: شهروندان در صورت داشتن هر مورد شكايت، اعتراض و شكايتی با شماره 33321107 اتحاديه موبايل فروشان شهرستان زنجان و يا 124 صنعت، معدن و تجارت در تماس باشند./942

انتهای پیام

اقدام کننده: س.س

صدای زنجانموبایلفضائل رستمی‌راد
sedayezanjannews.ir/nx3453


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»