کد خبر: 3454
1399/03/13 - 13:8


وعده جدید فرماندار طارم:

تکمیل 12 پروژه نیمه‌تمام طارم تا پایان امسال

12 پروژه نیمه تمام با اعتبار تخصیصی بیش از 90 میلیارد ریال از سه منبع استانی، درآمدهای نفتی و راه های روستایی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- 12 پروژه نیمه تمام با اعتبار تخصیصی بیش از  90 میلیارد ریال از سه منبع استانی، درآمدهای نفتی و راه های روستایی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ستار صفری، فرماندار طارم با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم‌های غرب، نبود امکان فروش نفت و کاهش درآمدهای نفتی و تاثیر آن بر وضعیت اعتبارات اظهار کرد: مشکلات و منابع مالی دولت بر کسی پوشیده نیست اما ما وظیفه داریم در شرایط کنونی و با توجه به وضعیت موجود، اعتبارات را به شیوه مطلوب اداره کنیم.

صفری کل اعتبارات اختصاصی به شهرستان طارم در سال جاری را بیش از 121 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در مجموع، امسال 34 پروژه دارای ردیف اعتباری هستند.

این مسئول با بیان این که بودجه امسال نسبت به سال گذشته 7/2 درصد رشد داشته است، افزود: بودجه استان در سال جاری از محل تملک دارایی سرمایه ای با رشد 44 درصدی همراه بوده ولی سهم اعتبارات امسال از درآمدهای نفتی کاهش 50 درصدی داشته است.

فرماندار طارم با بیان این مطلب که اولویت اختصاص اعتبار با پروژه‌های نیمه تمام می باشد و بایستی تا پایان امسال این پروژه ها به اتمام برسد، تصریح کرد: 12 پروژه نیمه‌تمام با اعتبار تخصیصی بالغ بر 90میلیارد ریال از سه منبع استانی، درآمدهای نفتی و راه های روستایی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

صفری با اشاره به اینکه امسال 89 درصد اعتبارات به صورت متمرکز در اختیار وزارتخانه ها بوده و تنها 11 درصد اعتبارات در اختیار استان است، تاکید کرد: مدیران دستگاه‌ها بایستی تلاش کنند با توجه به نیازهای شهرستان در حوزه‌های مختلف سهم بیش‌تری را برای طارم جذب نمایند.

فرماندار طارم عنوان کرد: خوشبختانه در قانون بودجه امسال از محل منابع درآمدی صندوق توسعه ملی مبلغ 2میلیارد و 100 میلیون یورو جهت اجرای طرح های آبیاری تحت فشار و آبخیزداری لحاظ شده است که با توجه به ظرفیت و موقعیت شهرستان بایستی دستگاه‌های متولی بستر و مقدمات استفاده از این فرصت اعتباری را فراهم نموده و از این ظرفیت ایجاد شده بیشترین بهره‌برداری را نمایند./941

انتهای پیام


اقدام کننده: س.س

صدای زنجانطارمفرماندار طارم
sedayezanjannews.ir/nx3454


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»