کد خبر: 3457
1399/03/13 - 14:21


اولویت با نظارت بر بازار موبایل نیست

به گفته رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان اولویت نظارت‌ها بر بازار خودرو و اصلاح قیمت نان است و بازار موبایل فعلاً در دستور کار نیست.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان اولویت نظارت‌ها بر بازار خودرو و اصلاح قیمت نان است و بازار موبایل فعلاً در دستور کار نیست.

اسماعیل مسلمی در پاسخ به سوالی در مورد نظارت بر بازار فروش موبایل اظهار کرد: موبایل در اولویت برنامه‌های نظارتی سازمان قرار نداشته از همین رو به این حوزه ورود پیدا نکردند مگر این‌که به صورت موردی شهروندی شکایت گرانفروشی داشته باشد که موضوع مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان در توضیح خود این‌گونه عنوان کرد که بعد از عید امسال بازرسی صنعت معدن و تجارت استان در سطح مبارزه با کرونا تا پایان فروردین ماه موضوع رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی برخی واحدهای صنفی را در دستور کار قرار داده بود و درگیر این بخش بود.

وی با اشاره به این‌که بعد از موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی و رسیدگی به واحدهای متخلف که اقدام به فعالیت کردند بحث مایحتاج و اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در دستور کار بازرسی‌ها قرار گرفت، افزود: در ماه رمضان اجرای طرح ویژه نظارتی در اولویت برنامه‌های سازمان صمت و تعزیرات و اصناف قرار داشت.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: از ابتدای خردادماه امسال نیز موضوع احتکار خودرو و اصلاح قیمت نان در استان مطرح شد که اولویت نظارت‌ها در این بخش تعریف شد.

مسلمی با تأکید بر این‌که موضوع گرانفروشی و تقلب و قاچاق در بازار موبایل در صورت وجود موردی مورد بررسی قرار می‌گیرد، بیان کرد: موبایل در اولویت کالایی قرار نداشت از همین رو نظارتی هم در این بخش اعمال نشد و تمام انرژی و توان نیروهای بازرس در حوزه نانوایی‌ها متمرکز شده است./942

انتهای پیام

 

اقدام کننده: س.س

صدای زنجانموبایلنظارت بر بازار موبایل
sedayezanjannews.ir/nx3457


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»