کد خبر: 3486
1399/03/17 - 12:3


شبیخون کرونا به جشنواره گیلاس طارم

در راستای اجرای دستورالعمل‌های مربوط به پیشگیری و مبارزه با کروناویروس، امسال جشنواره گیلاس در شهرستان طارم برگزار نمی‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- در راستای اجرای دستورالعمل‌های مربوط به پیشگیری و مبارزه با کروناویروس، امسال جشنواره گیلاس در شهرستان طارم برگزار نمی‌شود.

ستار صفری، فرماندار طارم با اشاره به برگزاری جشنواره گیلاس در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به شیوع کروناویروس در کشور و استان و لزوم اجرای تمامی دستورالعمل‌ها برای حفظ سلامتی شهروندان، برگزاری هر گونه تجمع ممنوع اعلام شده و تا به امروز نیز ادامه دارد.

فرماندار طارم در مورد احتمال برگزاری جشنواره گیلاس با توجه به عادی شدن سفرهای مردمی تاکید کرد: هیچ دستورالعملی مبنی بر لغو تشکیل و تجمع مردم وصول نشده است و امسال نیز جشنواره گیلاس به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار نمی‌شود.

صفری ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فصل برداشت گیلاس، دیگری زمان و فرصتی نیز برای برگزاری چنین جشنواره‌ای وجود ندارد.

هماهنگی‌ها در برگزاری مراسم باید پیش از فرارسیدن موسم برداشت محصول گیلاس انجام می‌شد که متاسفانه با اندکی تاخیر صورت گرفت، نبود هماهنگی‌های به موقع و متناسب با زمان برداشت سبب عدم برگزاری جشنواره گیلاس در سال جاری شده است.

لازم به ذکر است، این جشنواره چند سالی است به صورت جسته و گریخته در طارم (از جمله روستاهای شیت و ولیدر) برگزار می‌شود که سال گذشته به علت نبود هماهنگی‌های به موقع و متناسب با زمان برداشت، برگزار نشد و بنا به اظهارات فرماندار طارم انتشار کروناویروس نیز عاملی برای عدم برگزاری این جشنواره در سال جاری شد./941

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانجشنواره گیلاسفرماندار طارمستار صفری
sedayezanjannews.ir/nx3486


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»