کد خبر: 3610
1399/04/05 - 10:2


مهدی سهرابی، دوچرخه‌سوار زنجانی:

از ایران علیه من به فدراسیون جهانی نامه می دهند

مهدی سهرابی رکابزن محروم زنجانی، منتظر رای دادگاه به شکایتش است. او که سال قبل بابت دوپینگ چهار سال محروم شده برای اثبات بی گناهی اش وکیل گرفته است. با این حساب پرونده او هنوز باز است اما معلوم نیست با هزینه ای که از جیب می کند بتواند رای را به نفع خودش برگرداند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مهدی سهرابی رکابزن محروم زنجانی، منتظر رای دادگاه به شکایتش است. او که سال قبل بابت دوپینگ چهار سال محروم شده برای اثبات بی گناهی اش وکیل گرفته است. با این حساب پرونده او هنوز باز است اما معلوم نیست با هزینه ای که از جیب می کند بتواند رای را به نفع خودش برگرداند. 

به گزارش خبرآنلاین سهرابی اما برایش مهم نیست تبرئه شود یا نه چرا که برای او دوچرخه همه چیز است.

پرونده شکایت شما به کجا رسید ؟

بالاخره پرونده را به دادگاه فرستادیم، قاضی مشخص شد، دو طرف حرف زدیم و منتظر رای دادگاه هستیم. دادگاه در سوئیس برگزار می شود و قاضی هلندی است اما به دلیل کرونا نیازی به حضورم در سوئیس نیست.

شما هنوز هم معتقد هستید  غرضی پشت داستان محرومیتت است ؟

وقتی بالاترین مرجع یک ورزشکار را به دوپینگ متهم می کند، باید تست ها، آزمایش ها و مدارک با مستندات برابر باشد. اگر قصد و غرضی پشت کار نیست چرا علیه من بهترین وکیل را می گیرند و بیشترین هزینه هارا می کنند؟

چرا فدراسیون جهانی علیه شما باید کار کند؟

از ایران علیه من به فدراسیون جهانی نامه می دهند. آنهایی که در مسابقه و روی چرخ نمی‌توانند با من مقابله کنند با نامه نگاری میخواهند من را از دور خارج کنند.

فدراسیون جهانی چه نظری دارد؟

به من می گویند پاسپورت بیولوژیک من (نمونه خونی) من مشکل دارد. من می گویم اگر این نمونه برای من است با آزمایش ثابت کنید اما آن ها جوابی نمی دهند.

ایمیل فدراسیون جهانی برای شما بابت چه بود؟

آنها ایمیل زده اند بیا اعتراف کن دوپینگ کردی تا ما با بعد از محرومیت کوتاه مدت و جریمه نقدی موضوع را حل کنیم. من این کار را نکردم چرا که باید از حق خودم دفاع میکردم و آبرویم مهم تر از همه چیز است.

فدراسیون چه کمکی به  تو کرد؟

قضیه من یک قضیه شخصی است و کمکی از فدراسیون نمیخواهم. آقایان ملی‌زاده و محمدی وکیل های من هستند که کمک زیادی به من کردند.

چرا حالا  که چیزی معلوم نیست، سخت تمرین می کنی؟

رای به نفع من صادر شود یا نشود من دوچرخه را کنار نمیگذارم. رکابزنی عشق زندگی من است.

پس چرا شکایت کردی؟

تا به حال حق چندین نفر ضایع شده است اما هیچ کس دنبال گرفتن حقش نبوده است. من برای شکایتم هدف دارم و آن آگاه کردن ورزشکاران از حق و حقوقشان  است./ 940

انتهای پیام


صدای زنجانمهدی سهرابیدوپینگدادگاه ورزشی
sedayezanjannews.ir/nx3610


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»