کد خبر: 3781
1399/04/29 - 13:14


رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

حال مینی‌بوس‌های زنجان وخیم است

ئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از وخیم بودن سن فرسودگی در مینی‌بوس‌های استان زنجان خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

 پایگاه خبری صدای زنجان - رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از وخیم بودن سن فرسودگی در مینی‌بوس‌های استان زنجان خبر داد.

حمید سلمانیان اظهار کرد: در حالی که عمر ناوگان حمل و نقل استان زنجان کمتر از ۱۰ سال و در سطح کشوری در حد قابل قبولی است حال مینی‌بوس‌های این استان چندان مساعد نیست.

وی با تکذیب فرسودگی ناوگان حمل و نقل اتوبوسی استان زنجان اعلام کرد: ماشین‌های استان زنجان از لحاظ سن فرسودگی در موقعیت خوبی قرار دارند اما از سوی دیگر وجود مینی‌بوس‌هایی با سن فرسودگی بالا در این استان توجیه ندارد.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تعداد اتوبوس‌های استان زنجان را ۱۳۲ دستگاه اعلام کرد و افزود: عمر متوسط اتوبوس‌های مذکور ۸٫۸۳ سال است. تعداد مسافر جابه جا شده با اتوبوس طی خرداد ماه سال جاری بیش از ۳۱ هزار نفر بوده است.

سلمانیان با بیان اینکه در استان زنجان ۲ شرکت بین‌المللی حمل و نقل مسافر دایر است ادامه داد: تعداد رانندگان ناوگان روستایی اداره مسافر استان زنجان ۳ نفر است و عمر متوسط ناوگان حمل و نقل روستایی ۸٫۳۳ سال است.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان زنجان در خصوص ظرفیت ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا جهت جابجایی مسافر یادآور شد: طبق دستورات ابلاغی جابه جایی مسافر باید با ۵۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها صورت گیرد. اما در مورد جابجایی مسافر توسط خودروهای سواری تعداد مسافران از ۴ نفر به ۳ نفر کاهش پیدا کرده است./ پیام ملت/

انتهای پیام


صدای زنجانمینی بوسفرسودگی ناوگان حمل و نقلحمید سلمانیان
sedayezanjannews.ir/nx3781


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»