کد خبر: 3863
1399/05/07 - 11:23


فراخوان مناقصه انجام عملیات بازسازی و ترمیم آسفالت‌های معابر شهری بی‌نتیجه ماند

پیمانکاران با قیمت پیشنهادی شهرداری حاضر به کار نیستند

شهر و شهرداری از لحاظ سازندگی در بحران قرار دارد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان - رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان گفت: عملیات بازسازی و ترمیم آسفالت به منظور جذب پیمانکار توسط شهرداری به مناقصه و فراخوان گذاشته شد.

رزاق محمدی اظهار کرد: فراخوان مناقصه جهت انجام عملیات بازسازی و ترمیم آسفالت های معابر شهری بی‌نتیجه ماند و تاکنون هیچ پیمانکاری با عقد قرارداد مذکور موافقت نکرده است.

وی به تورم بالای مصالح و دستمزد‌ها اشاره و تصریح کرد: پیمانکاران مدعی هستند که با قیمت پیشنهادی شهرداری انجام عملیات بازسازی و ترمیم آسفالت‌ها از لحاظ اقتصادی با توجه به قیمت بالای مصالح و دستمزد‌ها مقرون به صرفه نخواهد بود.

با اعلام اینکه تاکنون چندین مرتبه ترمیم آسفالت و بازسازی آسفالت‌ها به مناقصه و فراخوان گذاشته شده است تصریح کرد: از طریق این فراخوان‌ها اطلاع‌رسانی‌های عمومی صورت گرفته است.

محمدی به رو اتمام بودن فصل کاری اشاره و عنوان کرد: در حالی که فصل کاری رو به اتمام است اما در حال حاضر با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته ما موفق به بستن قراردادهای کاری در خصوص موضوع فوق به علت عدم مراجعه پیمانکاران نشده‌ایم.

وی با بیان اینکه پیمانکاران با مطرح کردن اختلاف و فاصله فراوان میان قیمت عادله شهرداری و قیمت پیشنهادی آنها جهت انجام عملیات بازسازی و ترمیم آسفالت پا پیش نمی‌گذارند، ادامه داد: شهر و شهرداری از لحاظ سازندگی در بحران قرار دارد./پیام ملت/

انتهای پیام


صدای زنجانعملیات بازسازی و ترمیم آسفالت‌های معابر شهریرزاق محمدیتورم بالای مصالح و دستمزد‌ها
sedayezanjannews.ir/nx3863


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»