کد خبر: 3901
1399/05/11 - 11:11


رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان:

خسارت سن گندم در مزارع زنجان شایعه است

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان در واکنش به مطرح بودن موضوع خسارت سن گندم اظهار کرد: این موضوعات شایعه است و حقیقت ندارند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان - رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان در واکنش به مطرح بودن موضوع خسارت سن گندم اظهار کرد: این موضوعات شایعه است و حقیقت ندارند.

جواد تاراسی تصریح کرد: در حال حاضر اظهارنظر در مورد میزان خسارت وارد شده به محصولات تولیدی گندم در استان زنجان امکانپذیر نیست ولی در برخی از مزارع سن‌زدگی وجود دارد.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر خرید گندم در استان زنجان ادامه دارد، ابراز کرد: بعد از اتمام برداشت و خرید گندم در استان زنجان میزان خسارت وارد شده و اینکه در کدام منطقه بیشترین سن‌زدگی وجود دارد نیز مشخص می‌شود.

وی در ادامه همچنین به موضوع مشکل کمبود نهاده‌ها نیز اشاره و بیان کرد: مشکلات تخصیص ارز که منجر به کاهش تخصیص نهاده‌های دامی شده، همچنان ادامه دارد و تخصیص نهاده‌ها به صورت قطره چکانی انجام می‌شود.

تاراسی با اشاره به اینکه سهیمه نهاده‌های استان زنجان براساس تعداد جوجه‌ریزی و تولید انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر 30 درصد نیاز مرغ‌داری‌ها به نهاده‌ها با ارز 4200 تومان تامین می‌شود.

وی با تاکید براینکه 10 درصد سهمیه نیز قرار است با ارز دولتی تامین شود عنوان کرد: بقیه نهاده‌ها تقریبا به صورت یارانه‌ای تهیه می‌شود. /موج‌رسا/

انتهای پیام

 


صدای زنجانخسارت سن گندمرئیس جهاد کشاورزی استان زنجانخرید گندم
sedayezanjannews.ir/nx3901


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»