کد خبر: 3934
1399/05/12 - 11:38


ساخت 2 هزار مسکن محرومین در روستاهای استان زنجان

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از ساخت 2 هزار واحد مسکن محرومین در روستاهای استان زنجان خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان - مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از ساخت 2 هزار واحد مسکن محرومین در روستاهای استان زنجان خبر داد.

هدایت صفری یکی از اقدامات مهم کمیته امداد استان زنجان را در راستای محرومیت‌زدایی دانست و اظهار کرد: با حضور مسئولان کلنگ احداث 2 هزار واحد مسکن نیازمندان و محرومین در روستای احمدکندی شهرستان ایجرود به زمین زده شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از معطوف شدن توجه دولت و سایر دستگاه‌ها به ساخت مسکن برای نیازمندان خبر داد و افزود: در استان زنجان کلنگ احداث 2 هزار واحد مسکن محرومین و نیازمندان به زمین زده شد و مقرر شد تا یکسال آینده شاهد افتتاح این تعداد از مسکن برای محرومین باشیم و بنا شد که مددجویان امداد از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اولویت ویژه قرار گیرند.

صفری یکی از دغدغه‌های این نهاد را توجه به رفع مشکل مسکن مددجویان عنوان کرد و افزود: در سال گذشته 2 هزار و 234 فقره خدمت مسکن از قبیل خرید، احداث، تعمیرات و سرویس‌های بهداشتی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 600 میلیون تومان برای جامعه هدف  انجام شده است

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه دستگاه‌های اجرایی که در راستای رفع مشکل مسکن مددجویان تلاش می‌کنند، ادامه داد: افزایش روحیه تعاون و همکاری دستگاه‌های اجرایی می‌تواند نقش بسیار مهمی در راستای خانه‌دار کردن محرومین و نیازمندان داشته باشد./فارس/

انتهای پیام


صدای زنجانمسکن محرومینمدیر کل کمیته امداد استان زنجانمسکن مددجویان
sedayezanjannews.ir/nx3934


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»