کد خبر: 3936
1399/05/12 - 11:52


استاندار زنجان:

رتبه نخست کشور در فعال‌سازی واحدهای راکد صنعتی را داریم

استاندار زنجان گفت: در فعال‌سازی واحدهای راکد صنعتی 160 درصد بیش از تعهد عمل کردیم و رتبه نخست کشور را داریم.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان - استاندار زنجان گفت: در فعال‌سازی واحدهای راکد صنعتی 160 درصد بیش از تعهد عمل کردیم و رتبه نخست کشور را داریم.

فتح الله حقیقی صبح امروز در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: هرجا با برنامه و تدوین نقشه راه وارد شدیم نتایج قابل قبولی گرفتیم که نمونه آن کسب رتبه‌های اول در هدف‌گذاری برای جایگزینی واردات و صدور پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی و معدنی است.

مقام عالی دولت در استان همچنین به فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد اشاره کرد و افزود: با برگزاری جلسات منظم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و با همکاری و همراهی مدیران برای رفع مشکلات بخش خصوصی در رتبه‌بندی بر اساس تحقق برنامه عملکردی در تمام ابعاد صنعتی و معدنی استان در جایگاه چهارم قرار داریم.

استاندار زنجان به نقشه راه سازمان جهاد کشاورزی نیز اشاره‌ای داشت و گفت: در بخش کشاورزی برخی اولویت‌ها همچون توسعه سامانه‌های نوین آبیاری، اجرای کامل طرح کاداستر، بهره‌مندی از پایاب سدهای کینه‌ورس و گلابر مورد توجه قرار گیرد و در عین حال دو طرح بزرگ گلخانه تمام مکانیزه و مجتمع دامداری 60 هزار راسی دام سبک باید برای اتمام با جدیت پیگیری شود.

پیش‌بینی شده است بر اساس نقشه راه سازمان جهاد کشاورزی تا پایان سال، 13 درصد به انواع تولیدات محصولات کشاورزی استان افزوده شود.

استاندار زنجان تذکر و هشداری جدی هم به سرمایه‌گذارانی داد که طرح ارائه می‌کنند ولی بعد از همکاری و همراهی بخش دولتی، به یکباره از اجرا شانه خالی می‌کنند.

حقیقی تاکید کرد قبل از هر موردی باید اهلیت سرمایه‌گذار ثابت شود و بعد اگر سرمایه‌گذاران تعللی در اجرای طرح داشتند باید با آنها برخورد و در صورت لزوم خلع ید شوند، چرا که ما اعتقاد داریم اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری باید با مشارکت سرمایه‌گذار و مساعدت و همراهی بخش دولتی تا انتها بطور هماهنگ پیش برود.

مقام عالی دولت در استان تا پایان هفته به دستگاه‌های اجرایی فرصت داد در زمینه مبادله توافق‌نامه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اقدام کنند.

از دیگر تاکیدات استاندار زنجان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، توجه دستگاه‌های اجرایی به 27 طرح جهش تولید بود و از مدیران خواست نهایت تلاش خود را برای به سرانجام رساندن طرح‌ها بکنند تا مردم از برکات آن بهره‌مند شوند.

نماینده عالی دولت در استان گریزی هم به قیمت مرغ در زنجان زد و گفت: با برنامه‌هایی که داشتیم و همراهی مرغداران هم اکنون مرغ در استان با قیمت 16 هزار تومان عرضه می‌شود که روزانه 150 میلیون تومان از هزینه خانوارها صرفه‌جویی می‌شود و این در حالی‌ست که در استان‌های همجوار 1000 تا 2000 تومان مرغ گران‌تر از زنجان بفروش می‌رسد./ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان/

انتهای پیام


صدای زنجاناستاندار زنجانفعال‌سازی واحدهای راکد صنعتیشورای برنامه‌ریزی
sedayezanjannews.ir/nx3936


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»