کد خبر: 3963
1399/05/14 - 10:28


طلب ۲۹۵ میلیارد تومانی پیمانکاران از شرکت آب منطقه‌ای زنجان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان طلب پیمانکاران سدسازی را ۲۹۵ میلیارد تومان اعلام کرد که طرح‌های مربوط به مراش، بلوبین و تالوار را شامل می‌شود‌

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان میزان طلب پیمانکاران سدسازی را ۲۹۵ میلیارد تومان اعلام و تاکید کرد به هیچ عنوان علاقه‌ای به تعطیلی پروژه‌های سدسازی نداریم.

اسماعیل افشاری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان امروز سه‌شنبه ۱۴ مردادماه در نشست با اصحاب رسانه در پاسخ به صدای زنجان، طلب پیمانکاران سدسازی را ۲۹۵ میلیارد تومان اعلام کرد که طرح‌های مربوط به مراش، بلوبین و تالوار را شامل می‌شود‌.

افشاری سدسازی را گامی مهم در راستای حفظ منابع مهم از جمله آب دانست و گفت: ما به منظور کاهش فشار به آبهای زیرزمینی و جلوگیری از نابودی این منابع سدسازی را در دستور کار قرار داده و درصدد جذب اعتبار برای تکمیل سدهای مراش، تالوار و غیره هستیم.

افشاری با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان نمی‌خواهیم کارهای مربوط به سدسازی متوقف و تعطیل شود، تامین آب شرب را مهم‌ترین دغدغه مسئولان شرکت آب منطقه‌ای اعلام کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر فعالیت سدسازی بدون مجوز نهایی گفت: معمولا مجوز نهایی در رابطه با سدسازی صادر نمی‌شود و مجریان با تکیه بر مجوز اولیه نسبت به شروع کار اقدام‌ می‌کنند که مشکلی هم در این رابطه وجود ندارد./ ۹۴۱

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانآب منطقه‌ای زنجانطلب پیمانکارانسدسازی در زنجان
sedayezanjannews.ir/nx3963


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»