کد خبر: 3986
1399/05/15 - 16:3


در بازدید جانشین فرمانده سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان از روزنامه صدای زنجان مطرح شد:

دومین مرحله کمک‌های مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود

روزنامه صدای زنجان همیشه در کنار مجموعه‌های فرهنگی بوده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- سرهنگ ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در بازدید از رونامه صدای زنجان ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به اینکه روزنامه صدای زنجان همیشه در کنار سپاه و مجموعه‌های فرهنگی بوده است و اخبار و برنامه‌های این ارگان را پوشش داده است، گفت: در این وضعیت سخت اقتصادی، رسانه‌ها به واسطه قدرت تجزیه و تحلیلی که دارند می‌توانند هجمه‌های دشمن را در فضای مجازی شناسایی کنند و درصدد مقابله با آن برآیند.

وی ادامه داد: در این شرایط سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در این شرایط بد اقتصادی فاز اول کمک‌های مومنانه را که از قربان تا غدیر همزمان با سایر استان‌ها کشور برگزار می‌شود، اجرایی می‌کند تا در این شرایط در کنار مردم باشد و هدف از این طرح همراهی و همیاری با مردم آسیب‌دیده از کروناست هرچند که این بسته‌های غذایی تنها برای مدتی این خانواده‌ها را حمایت می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: به زودی کنگره ملی 3 هزار و 535  شهید استان زنجان را برگزار خواهیم کرد که  این کنگره برای بازگویی زحمات شهدا که از جان خود برای دفاع از کشور و ناموس و وطن گذشتند بوده و امید است این روزنامه در پوشش خبری و اطلاع‌رسانی هر چه تمام‌تر این کنگره همراه و یاور سپاه باشد.

سرهنگ طهماسبی با اشاره به اینکه دشمن از فضای مجازی به وفور استفاده می‌کند، گفت: رسانه‌ها در مقابله با این هجمه‌ها ظرفیت بالایی دارند و می‌توانند از ظرفیت‌های موجود در این فضا بهره ببرند و درصدد مقابله با دشمن برآیند.

وی با اشاره به  اینکه طبیعتا مشکلات در حوزه خبرنگاری مشکلات خاصی است، افزود: حوزه خبرنگاری همواره مشکلات اقتصادی و بیمه دارد و خبرنگاری از آن دسته از مشاغلی است که زحمت زیادی می‌کشند و مشکلات بالایی دارند./ 944

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانسپاه انصارالمهدی زنجانسرهنگ طهماسبیروز خبرنگار
sedayezanjannews.ir/nx3986


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»