کد خبر: 3994
1399/05/17 - 11:9


برگزیدگان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان معرفی شدند

«صدای زنجان» سه رتبه برتر را کسب کرد

دو مقام دومی و یک مقام سومی به گروه رسانه‌ای صدای زنجان رسید

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- دیشب در برنامه زنده تلویزیونی گئجه‌لر شبکه اشراق زنجان، برگزیدگان جشنواره ابوذر استان زنجان معرفی شدند که در این بین خبرنگاران گروه رسانه‌ای صدای زنجان دو رتبه دومی و یک رتبه سومی را در حوزه‌های گزارش و تیتر از آن خود کردند.

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر استان با قدرانی از زحمات کادر درمان استان زنجان  و گروه‌های جهادی در مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: گروه‌های جهادی بسیاری در استان زنجان به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه کمک می‌کنند.

وی افزود: اقشار مختلف جامعه که به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه پیوسته‌اند در واقع سیره ائمه اطهار (ع)  و حضرت امام علی (ع) را در پیش گرفته‌اند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با تبریک روز خبرنگار، افزود: خبرنگاران در نبرد تمام عیار جنگ تبلیغاتی و روانی دشمنان مجاهدت کرده و از انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلام دفاع می‌کنند.

سردار کرمی افزود: هر سال جشنواره ابوذر با حضور اصحاب رسانه استان برگزار می‌شد که امسال به دلیل انتشار ویروس کرونا به صورت برنامه تلویزیونی این برنامه برگزار شده است.

وی گفت: رسالت بسیج تشکیل بسیج جهان اسلام برای دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی چرا که امروز، روز تقابل بین انقلاب اسلامی و جبهه استکبار و در راس آن شیطان بزرگ است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در طول 41 سال گذشته در زمینه‌های مختلف دشمنان با نظام اسلامی درگیر شده و با ایجاد نا امنی در جامعه و فتنه‌های حساب شده برای ساقط کردن نظام اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند.

سردار کرمی ادامه داد: در جنگ نظامی که ایادی استکبار علیه نظام اسلامی به مدت هشت سال تحمیل کردند، ملت ایران با عزت و فداکاری در مقابل دشمنان ایستادند تا دشمن به ناتوانی خود اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه کسانی که با تحریف می‌خواهند آمریکا را به عنوان کدخدای جهان نمایش دهند، باید بدانند که دشمن در جنگ نرم و فضای رسانه نیز با شکست مواجه و خوار و ذلیل شده و عقب‌نشینی کرده است، افزود: دشمن با استفاده از همه ابزارهای خود می‌خواهد انسجام، وحدت، ایستادگی و مقاومت ملت ایران را در هم بشکند که در این جبهه نیز رسانه‌ها در خط مقدم قرار دارند.

این مسئول افزود: دشمن با شکست در جبهه جنگ به تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، جنگ فرهنگی و جنگ نرم را در پیش گرفت تا این اراده، انگیزه و اعتقادات دینی را از بین ببرد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان حرکت 25 میلیون نفری عاشق امام حسین (ع) در اربعین حسینی را یکی از حرکت‌های مقابله‌ای در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: این حرکت‌های عظیم موجب شکست دشمنان شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در ادامه این برنامه با تبریک عید غدیر، اظهار داشت: اصحاب رسانه و خبرنگاران زحمتکشان گمنام و مظلوم عرضه اطلاع رسانی هستند که با وجود تنگناها و کم مهری‌ها در کنار مردم و در غم و شادی مردم وظایف و رسالت خود را به شایستگی انجام می‌دهند.

لطیفی با بیان اینکه استان زنجان در عرصه‌های مختلف صنعتی، معدنی دارای ظرفیت‌های مهمی است، افزود: پایتخت شورو شعور حسینی دارای مردمانی فرهیخته و علاقه‌مند به رسانه دارد.

وی گفت: شبکه استانی 24 ساعته تلاش کرده است تا گوشه‌ای از رضایت مردم را جلب کند.

این مسئول با اشاره به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان در سال آینده، گفت: از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای برای برگزاری مطلوب این کنگره استفاده می‌شود چرا که همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

در پایان این مراسم از 10 رتبه برتر این جشنواره تجلیل و مابقی برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

در بخش خبر، حسن اکبری از خبرگزاری ایرنا رتبه اول،  بهنام آقاجانلو از خبرگزاری ایرنا، رتبه دوم و فرید حائری از خبرگزاری تسنیم، رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش مصاحبه نیز فائزه تقی‌لو از ندای شهروند رتبه اول، زهرا مقدم از خبرگزاری بازار و علی الماسی از پایگاه خبری موج رسا، مشترکا رتبه دوم را کسب کرده و ملک ناز نجفی از پایگاه خبری موج رسا رتبه سوم را از آن خود کرد.

در بخش یادداشت پوریا محمد بیگی رتبه اول و فرحناز فتحی و صغری محمدی رتبه دوم و صارمی رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش نیز قنبر رسولی از خبرگزاری فارس رتبه اول را کسب کرد و زهرا احمدی از روزنامه صدای زنجان و آذر عباسی از هفته نامه موج بیداری رتبه دوم را کسب کرده و لیلا محمدی از روزنامه صدای زنجان و رقیه الماسی حائز رتبه سوم شدند.

در بخش تیتر نیز زهرا فتحی از خبرگزاری ایسنا رتبه اول را کسب کرده و زهره میرعیسی خانی از روزنامه صدای زنجان و فوزیه مهدیون از زنگان امروز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش عکس احسان تقی بیگلو راز خبرگزاری ایسنا، رتبه نخست این جشنواره را از آن خود کرد و امیر حسین ناسوتی از خبرگزاری فارس و مهدی الماسی از خبرگزاری مهر دوم و سوم شدند.

در بخش چند رسانه‌ای نیز مجید اردا از پایگاه خبری موج رسا رتبه نخست را کسب کرد و رضا علیزاده و مریم محمدی از صداو سیمای مرکز زنجان رتبه دوم را کسب کرده و رباب ناطقی از صدا و سیمای مرکز زنجان حائز رتبه شوم شد.

در بخش کاریکاتور و مقاله نیز آثاری منتخب اعلام نشد./ موج‌ رسا/ 940

انتهای پیام


صدای زنجانجشنواره ابوذراختتامیهروز خبرنگار
sedayezanjannews.ir/nx3994


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»