کد خبر: 4020
1399/05/20 - 11:54


نتیجه ثبت‌نام‌های تسهیلات ودیعه مسکن هفته آینده در زنجان مشخص می‌شود

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تعداد ریزش‌‌های ثبت‌نام تسهیلات ودیعه مسکن با تکمیل اطلاعات تا 20 مرداد، در هفته آینده مشخص می‌شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تعداد ریزش‌‌های ثبت‌نام تسهیلات ودیعه مسکن با تکمیل اطلاعات تا 20 مرداد، در هفته آینده مشخص می‌شود.

سعید شاهین‌فر اظهار داشت: تکمیل مدارک طرح ودیعه مسکن در سامانه اقدام ملی مسکن تا 20 مرداد ادامه داشت و ضروری است افراد ثبت‌نام کننده مدارک خود را در این سامانه بارگزاری کنند.

وی افزود: تعداد افراد ثبت‌‌نام کننده هنوز مشخص نیست و اما احتمال ریزش به دلیل پیامکی بودن ثبت‌نام اولیه وجود دارد چرا که باید مدارک راست‌آزمایی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد نتیجه ثبت‌نام‌ها تا هفته آینده مشخص می‌شود و سپس مراحل بعدی از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه آمار اطلاعاتی مطلوبی در خصوص جمعیت مستاجری استان وجود ندارد، افزود: آخرین آمار مربوط به آمار سال 95 است.

شاهین‌فر، با اشاره به اینکه مرکز آمار ایران و سازمان صمت به دلیل داشتن اطلاعات لازم از مستاجران می‌‌تواند آمار را ارائه کند، افزود: اجاره‌نامه‌‌ها از طریق بنگاه‌های معاملاتی و با کد منعقد می‌شود که تنها سازمان صمت می‌تواند این آمار را ارائه کند.

وی با بیان اینکه سامانه‌‌ای برای یکپارچه کردن آمار مستاجران از سوی اداره کل راه و شهرسازی در حال پیگیری است، افزود: تلاش می‌شود تا آمار دقیقی از این موضوع داشت تا در برنامه‌ریزی‌ها از آن استفاده شود./موج‌رسا/

انتهای پیام


صدای زنجانتسهیلات ودیعه مسکنمعاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استانریزش‌‌های ثبت‌نام تسهیلات ودیعه مسکن
sedayezanjannews.ir/nx4020


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»