کد خبر: 4033
1399/05/21 - 12:22


اعمال جریمه ۱۴۲ اتوبوسران در زنجان به خاطر افزایش خودسرانه کرایه‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اعمال جریمه ۱۴۲ اتوبوس‌ران که خودسرانه کرایه را افزایش داده بود گفت: جریمه این اتوبوس‌ها بررسی شده و در مرحله اجرا و وصول است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اعمال جریمه ۱۴۲ اتوبوس‌ران که خودسرانه کرایه را افزایش داده بود گفت: جریمه این اتوبوس‌ها بررسی شده و در مرحله اجرا و وصول است.

مرتضی ممیزی با اشاره به موضوع افزایش خودسرانه قیمت کرایه‌ها توسط برخی از اتوبوسران‌ها در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته در مقطعی حدود ۱۴۲ اتوبوسران کرایه خارج از نرخ مصوب را از مردم دریافت می‌کردند که شناسایی شده و پرونده رسیدگی به تخلفات آنها تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه هر کدام از این اتوبوسرانان به ۴۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند تصریح کرد: به دلیل بیماری کرونا و وضعیت اقتصادی به وجود آمده ۲۰ میلیون ریال از محکومیت آنها بخشش خورد و قرار است این اتوبوسرانان ۲۰ میلیون ریال جریمه باقیمانده خود را پرداخت کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید براینکه تخلفات اتوبوسرانان به صورت کامل بررسی و احراز شده است افزود: محکومیت‌ها صادر شده و در مرحله اجرا است.

وی با بیان اینکه با مساعدت‌های انجام شده ۶ ماه است حکم پرونده تخلفات این اتوبوس‌ها متوقف شده بود عنوان کرد: مهلت تعیین شده به اتمام رسیده و نسبت به وصول جریمه‌ها اقدام شده است.

ممیزی با اشاره به نظارت و جلوگیری از تخلفات کرایه تاکسی‌ها در زنجان نیز خاطر نشان کرد: اگر پرونده‌ای در خصوص افزایش خودسرانه کرایه تاکسی‌ها تشکیل شود پیگیری شده و برخورد قانونی انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال پرونده‌ای در خصوص افزایش خودسرانه و تخلفات تاکسی‌ها در زنجان نداشتیم. /موج رسا/

انتهای پیام

عکس5


صدای زنجاناعمال جریمه ۱۴۲ اتوبوسران در زنجانمدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجانافزایش خودسرانه کرایه‌ها
sedayezanjannews.ir/nx4033


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»