کد خبر: 4049
1399/05/22 - 11:41


استاندار زنجان:

نحوه اجرای قانون سختی کار در واحدهای تولیدی زنجان بررسی شود

استان باید بررسی شده و در صورت وجود کمترین اجحاف در صنایع استان باید جهت جمع‌بندی و اخذ تصمیم نهایی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- استان باید بررسی شده و در صورت وجود کمترین اجحاف در صنایع استان باید جهت جمع‌بندی و اخذ تصمیم نهایی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شود.

فتح‌الله حقیقی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع استان که به‌صورت ویدئوکنفرانس در محل شرکت صنایع استیل ایران برگزار شد، افزود: قانون سختی کار در برخی واحدهای تولیدی مشمول تمام کارکنان اداری، نگهبان و کارگران می‌شود که این موضوع باید بررسی شود.

وی اظهار داشت: معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری باید مشمول بودن یا نبودن اجرای قانون سختی کار در مشاغل مشترک در سایر استان‌ها را نیز بررسی کنند.

حقیقی خاطرنشان کرد: همچنین این معاونت باید بررسی کند که کدام یک از مشاغل، مشمول قانون سختی کار بوده و کدام یک نیستند تا حقی از هیچ یک از صنایع  تضییع نشود.

استاندار زنجان گفت: مشکلات مربوط به ارز از جمله تامین ارز و بازگشایی حاصل از صادرات را بارها با رایزنی و مکاتبه پیگیری کرده‌ایم اما از اختیارات استان، خارج بوده و تصمیم‌گیری در این خصوص از مرکز به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی در خصوص تامین نقدینگی واحدهای تولیدی خاطرنشان کرد: در این رابطه نیز بانک‌های استان تعامل بسیار خوبی با واحدها دارند و برای حل مشکلات واحدهای تولیدی، همکاری می‌کنند.

استاندار زنجان قبل از برگزاری این جلسه در راستای رفع موانع و تحقق برنامه‌های جهش تولید استان از واحدهای تولیدی میری ( تولیدکننده انواع لامپ و روشنایی معابر و منازل)، پارس‌گستر (تولیدکننده کنسانتره آهن)، اسیدسازان (تولیدکننده اسید سولفوریک)، فرش سهند (تولیدکننده انواع فرش ماشینی) و صنایع استیل ایران ( تولیدکننده انواع ظروف و لوازم خانگی استیل) بازدید کرد./ایرنا/

انتهای پیام


صدای زنجاننحوه اجرای قانون سختی کارفتح‌الله حقیقیتسهیل و رفع موانع تولید
sedayezanjannews.ir/nx4049


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»