کد خبر: 4084
1399/05/26 - 11:19


بلاتکلیفی در ادامه فعالیت باشگاه‌های ورزشی زنجان

باشگاه‌های ورزشی زنجان اعم از خصوصی و دولتی برای پیشگیری از شیوع کرونا و ابتلای ورزشکاران به این بیماری منحوس، مدت پنج هفته متوالی تعطیل بودند اما در هفته ششم، تعطیل بودن یا نبودن این مکان‌های ورزشی اعلام نشد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان - باشگاه‌های ورزشی زنجان اعم از خصوصی و دولتی برای پیشگیری از شیوع کرونا و ابتلای ورزشکاران به این بیماری منحوس، مدت پنج هفته متوالی تعطیل بودند اما در هفته ششم، تعطیل بودن یا نبودن این مکان‌های ورزشی اعلام نشد.

اینکه در هفته ششم، درب باشگاه های ورزشی بسته خواهد ماند یا نه، هیچ نامه ای به دست باشگاهداران نرسیده است و این کار، اغلب باشگاهداران زنجان را بلاتکلیف و سردرگم کرده است.

دبیر ستاد نظارت بر امور باشگاه‌های هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: تا به امروز /۲۶ مرداد ماه جاری/ هیچ دستورالعملی در رابطه با تعطیلی باشگاه های ورزشی زنجان برای هفته ششم به دستمان نرسیده است.

عذرا واسعی افزود: هرچند تعطیلی باشگاه های ورزشی زنجان، اعلام نشده است اما درب باشگاه های دولتی به خاطر پیشگیری از شیوع کرونا و ترس از ابتلا ورزشکاران و مربیان به این بیماری، همچنان بسته است.

وی تصریح کرد: برخی از باشگاه های ورزشی که از سوی بخش خصوصی اداره می شوند در تعطیلی یا بازگشایی باشگاه های خود مردد و سردرگم و گویا برخی از آنها به صورت نیمه فعال هستند و ستاد نظارت نیز بر بسته ماندن یا بازگشایی درب این مکان های ورزشی در ابهام قرار گرفته است.

واسعی افزود: تعطیلی اماکن ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلای ورزشکاران به این بیماری، بنا به دستورالعمل ستاد مدیریت مقابله با کرونا این استان از پنج هفته قبل به مرحله اجرا درآمد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان نیز گفت: در هفته ششم هیچ دستورالعملی مبنی بر تعطیلی باشگاه های ورزش بدنسازی و پرورش اندام، اعلام نشده است و باشگاهداران نیز سردرگم مانده اند

مهران زرگری افزود: باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام این استان هرچند به صورت رسمی بازگشایی نشده اند و پیگیر موضوع هستیم اما از باشگاهدارانی که فعالیت خود را از سر گرفته‌اند درخواست می شود برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی با دقت و حساسیت بالا، عمل کنند.

از پنجم اسفند ماه پارسال (سال ۹۸) نیز به مدت قریب سه ماه فعالیت کلیه اماکن ورزشی دولتی و خصوصی به خاطر حفظ سطح سلامت فعالان در عرصه ورزش و کاهش نگرانی مردم به ویژه خانواده‌ها، ممنوع اعلام شد و پس از مدتی بازگشایی، مجدد از ۱۶ تیر ماه به خاطر شیوع ویروس و برای پیشگیری از ابتلا افراد به این بیماری منحوس (پنج هفته متوالی) به حالت تعطیل درآمدند.  

در زمان حاضر استان زنجان از وجود ۳۶۱ باشگاه ورزشی خصوصی، ۲۷۰ مکان ورزشی سرپوشیده و روباز متعلق به این اداره کل، ۱۴۸ خانه ورزش روستایی و ۱۳۳ مکان ورزشی متعلق به سایر ادارات و ارگان‌ها، بهره‌مند است./ایرنا/

انتهای پیام


صدای زنجانباشگاه‌های ورزشی زنجانپیشگیری از شیوع کرونارییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4084


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»