کد خبر: 4133
1399/05/30 - 13:25


لزوم ورود زنجان به بازارهای تجاری بنگلادش

علی یگانه‌فرد، رئیس اتاق بازرگانی استان امروز در دیدار فعالان بخش دولتی و خصوصی با «ا.ف.م گوسال اعظم سارکار» سفیر بنگلادش در ایران، گردشگری و خدمات، پوشاک و فناوری اطلاعات را از مهم‌ترین زمینه‌های همکاری بین زنجان و بنگلاش اعلام کرد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به ظرفیت‌های زنجان در حوزه کشاورزی، IT، صنایع دستی، گردشگری، نساجی، دارویی، توریست سلامت، علمی و دانشگاهی و پارک‌های علم و فناوری بر لزوم ورود تجار و علاقمندان زنجانی به عرصه تجارت خارجی با بنگلادش تاکید کرد.

علی یگانه‌فرد، رئیس اتاق بازرگانی استان امروز در دیدار فعالان بخش دولتی و خصوصی با «ا.ف.م گوسال اعظم سارکار» سفیر بنگلادش در ایران، گردشگری و خدمات، پوشاک و فناوری اطلاعات را از مهم‌ترین زمینه‌های همکاری بین زنجان و بنگلاش اعلام کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه با شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین می‌توانیم شاهد ایجاد همکاری فی‌مابین تجار زنجان و بنگلادش باشیم، تصریح کرد: متمرکز شدن فعالان اقتصادی استان به این پتانسیل‌های گفته شده بنگلادش می‌تواند گامی موثر در مسیر نقشه راه اقتصادی اتاق بازرگانی استان باشد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به ظرفیت‌های زنجان در حوزه کشاورزی، IT، صنایع دستی، گردشگری، نساجی، دارویی، توریست سلامت، علمی و دانشگاهی و پارک‌های علم و فناوری بر لزوم ورود تجار و علاقمندان زنجانی به عرصه تجارت خارجی با بنگلادش تاکید کرد.

«ا.ف.م گوسال اعظم سارکار» سفیر بنگلادش در ایران نیز با اشاره به تحصیل دانشجویان ایرانی در بنگلادش و دانشجویان بنگلادشی در ایران بر لزوم تسهیل در گسترش روابط علمی و دانشگاهی طرفین تاکید کرد.

«ا.ف.م گوسال اعظم سارکار» سفیر بنگلادش در ایران با اشاره به استقرار پارک‌های علم و فناوری در زنجان و بنگلادش افزود: ضروری است تا محققان زنجانی و بنگلادشی در تمامی بخش های اقتصادی به ویژه IT، کشاورزی (به ویژه بخش دام و باغبانی) و دانشگاهی ارتباط تنگاتنگی برای توسعه و پیشرفت زنجان و بنگلادش داشته باشند./ ۹۴۱

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجان«ا.ف.م گوسال اعظم سارکار»علی یگانه‌فرداتاق بازرگانی زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4133


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»