کد خبر: 4239
1399/06/21 - 13:7


آغاز انتخاب

۳۱۹ شعبه آماده اخذ رای مردم زنجان و طارم است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان از آمادگی ۳۱۹ شعبه برای اخذ رای مردم در شهرستان‌های زنجان و طارم علیا خبر داد.

خدابخش مرادی نافچی صبح امروز (۲۱ شهریور) در مراسم آغاز فرآیند رای‌گیری در جمع خبرنگاران، در رابطه با شعبات اخذ رای در شهرستان‌های زنجان و طارم، اظهار کرد: ۳۱۹ شعبه برای اخذ رای در این شهرستان‌ها پیش‌بینی شده است و افراد واجد شرایط می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر برای انداختن رای خود به صندوق به این شعب مراجعه کنند.

وی در رابطه با افرادی که می‌توانند در دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای دهند، افزود: کسانی که در دور اول انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای دادند و کسانی که در آن دوره رای ندادند نیز می‌توانند در دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای دهند و برای بیمارستان‌ها و زندان‌ها نیز شعبه سیار اخذ رای در نظر گرفته شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه رای‌دهندگان شناسنامه و کارت شناسایی خود را همراه داشته باشند، تصریح کرد: گفتنی است افرادی که کارت ملی همراه خود ندارند، می‌توانند در هنگام رای دادن با ارایه شماره ملی خود رای دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در رابطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرایند اخذ رای، ادامه داد: رای‌دهندگان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از ماسک استفاده کنند و در صف اخذ رای فاصله اجتماعی را نیز رعایت کنند.

مرادی‌نافچی با بیان اینکه توصیه می‌شود والدین کودکان خود را به شعبات اخذ رای همراه خود نیاورند، اظهار کرد: در شعبات اخذ رای پروتکل‌های بهداشتی از جمله گندزدایی انجام شده و مسیولین شعب همه موارد را منطبق با دستورالعمل‌ها رعایت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات در دوره دوم یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برای پیشگیری از شیوع کروناویروس به‌صورت مجازی، تلویزیونی، رادیویی و پوستر بوده است.

ایسنا

انتهای پیام


صدای زنجاندور دوم انتخابات در زنجانمجلس یازدهممرادی نافچی
sedayezanjannews.ir/nx4239


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»