کد خبر: 4368
1399/06/30 - 14:52


معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی استان زنجان:

کنگره شهدای زنجان، سال آینده برگزار می‌شود

به گفته معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی استان زنجان هر چند با تأخیر ولی سال آینده کنگره ۳ هزار و ۹۳۶ شهید در زنجان برگزار می‌شود و انجام مقدمات این کنگره امسال آغاز شده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی استان زنجان هر چند با تأخیر ولی سال آینده کنگره ۳ هزار و ۹۳۶ شهید در زنجان برگزار می‌شود و انجام مقدمات این کنگره امسال آغاز شده است.

سیدشمس‌الدین موسوی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان برای تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس با اشاره به این‌که امیدواریم با برگزاری این کنگره دستاوردهای مهمی برای استان حاصل شود، اظهار کرد: کنگره ۳ هزار و ۹۳۶ شهید زنجانی در پاییز سال آینده در زنجان برگزار می‌شود و امسال فراهم کردن مقدمات این کنگره آغاز شده است.

وی با بیان این‌که نخستین کنگره‌ای که به نام شهدا در ایران برگزار شده در شهر مقدس قم بود و این مبنایی برای برگزاری کنگره‌های شهدا در سطح بزرگ‌تر شد، افزود: برگزاری کنگره‌های شهدا به منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گفته این مسئول نیروهای سپاه در عملیات پدافندی در سخت‌ترین صحنه‌های نبرد خط‌شکن بوده و در مقابل دشمن ایستادند و امیدواریم در کنگره مذکور اسناد تهیه شده و برای آیندگان بازگو شود.

به گفته معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی استان زنجان در هفته دفاع مقدس که با شعار «ما قوی هستیم» آغاز می شود برنامه‌های متنوعی نیز پیش‌بینی شده است.

942

انتهای پیام

 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانسپاه انصارالمهدی زنجانسیدشمس‌الدین موسویکنگره شهدای زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4368


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»