کد خبر: 4370
1399/06/30 - 15:0


جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان:

سپاه در پروژه‌های شهری ورود نمی‌کند

وقتی مسئولی عنوان می‌کند که هیچ پیمانکاری در مناقصه‌ها شرکت نمی‌کند در این صورت می‌آیند و از ظرفیت سپاه برای انجام پروژه‌های خود استفاده می‌کنند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان معتقد است که این قرارگاه در پروژه‌های داخل شهر ورود پیدا نمی‌کند مگر این‌که دستگاه‌ها خودشان درخواست کنند.

فرشاد پیری در نشست خبری فرمانده سپاه انصارالمهدی استان با اصحاب رسانه استان به مناسبت تشریح برنامه‌های دفاع مقدس با اشاره به این‌که قرارگاه پیشرفت و آبادانی با این‌که در پروژه‌های عمرانی حضور دارد ولی به هیچ عنوان در کار دولت دخالت نمی‌کند مگر این‌که نهادها و دستگاه‌ها از قرارگاه تقاضای کمک و همکاری کنند، اظهار کرد: وقتی مسئولی عنوان می‌کند که هیچ پیمانکاری در مناقصه‌ها شرکت نمی‌کند در این صورت می‌آیند و از ظرفیت سپاه برای انجام پروژه‌های خود استفاده می‌کنند.

وی به بهره‌برداری از راه روستایی خیرآباد ماهنشان اشاره داشته و عنوان کرد: در صورتی که این محور بازگشایی شود مشکل راه ارتباطی 25 روستای منطقه برطرف شده و با فاصله 30 کیلومتر به اتوبان زنجان- تبریز متصل می‌شوند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان با اشاره به این‌که 6 پروژه عمرانی تأثیرگذار در روستاهای استان کلنگ‌زنی می‌شود، تصریح کرد: تکمیل تصفیه‌خانه روستای پری نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان این‌که احداث کانال برای تأمین آب شرب برخی از روستاهای توابع ماهنشان نیز در اولویت برنامه‌های قرارگاه قرار دارد، یادآور شد: روستای کَردی یکی از مناطقی است که مردمان آن سال‌ها با مشکل آب شرب مواجه بودند و در طول شبانه‌روز فقط نیم ساعت آب برای مصارف شرب و خانگی داشتند که با تلاش‌های انجام شده از سه سال گذشته تاکنون خوشبختانه مشکل آب شرب این روستا نیز در حال برطرف شدن است.

پیری با تأکید بر این‌که روستای کَردی یکی از روستاهای شهرستان ماهنشان فاصله 150 کیلومتر از مرکز زنجان در مرز آذربایجان شرقی قرار دارد که با مشکل آب شرب مواجه بودند، خاطرنشان کرد: این روستا بالای 400 نفر جمعیت دارد که خوشبختانه با تأمین آب پایدار برای این روستا مهاجرت معکوس در حال انجام است.

به گفته این مسئول مشکل آب شرب این روستا به واسطه احیا یکی از چشمه‌هایی که در گذشته جاری بوده با اعتبار ناچیز به کمک آب و فاضلاب برطرف شده است و امیدواریم با لوله‌گذاری انجام شده در هفته گرامیداشت دفاع مقدس جشن ایجاد آب شرب پایدار در این روستا برگزار شود.

942

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانسپاه انصارالمهدی زنجانفرشاد پیریپروژه های عمرانی سپاه
sedayezanjannews.ir/nx4370


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»