کد خبر: 4377
1399/06/31 - 12:2


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان:

کاهش تولید ماسک به‌خاطر مازاد تولید

در رابطه با ماسک در استان، مازاد تولید داریم و این موضوع سبب شده که کم‌کم با کاهش تولید مواجه شویم زیرا هم‌اکنون 5 میلیون ماسک مازاد موجود است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- یکی از دلایل این مازاد ماسک، مشکل خرید شرکت تعاونی داروسازان به دلیل مطالبات از مراکز درمانی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در رابطه با ماسک در استان، مازاد تولید داریم و این موضوع سبب شده که کم‌کم با کاهش تولید مواجه شویم زیرا هم‌اکنون 5 میلیون ماسک مازاد موجود است.

محمدرضا آبی‌پور اظهار داشت: یکی از دلایل این مازاد ماسک، مشکل خرید شرکت تعاونی داروسازان به دلیل مطالبات از مراکز درمانی است که برای جبران آن 6 مرکز هلال احمر و یک مرکز فنی‌وحرفه‌ای به صورت مستقیم، ماسک به قیمت 1000 تومان در سطح شهر زنجان توزیع می‌کنند و در صورت اعلام نیاز از سوی فرمانداران به صورت فوق‌العاده برای سایر شهرستان‌ها نیز قابل تامین است.

وی با بیان اینکه توان تولید روزانه 10 تُن مواد ضدعفونی‌کننده پایه الکل داشتیم، گفت: یک واحد دیگر به نام کیمیا الکل درخواست تولید روزانه 20 تن را دارد که مازاد بر مصرف استان است و حتی ذخیره احتیاطی نیز داریم.

آبی‌پور افزود: حواله تامین ماسک به نرخ کمتر از 1000 تومان و همچنین مواد ضدعفونی‌کننده دست و سطوح برای استفاده در مدارس به آموزش و پرورش داده شده است.

موج‌رسا

انتهای پیام


صدای زنجانمحمدرضا آبی‌پورتولید ماسک در زنجانکیمیا الکل زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4377


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»