کد خبر: 4470
1399/07/08 - 15:5


عضو شورای شهر زنجان در واکنش به نحوه اجرایی شدن تعدیل نیروهای فضای سبز شهرداری زنجان:

امضایم را پس می‌گیرم

اجرای طرح امتیازدهی برای تعدیل نیرو الان صلاح نیست

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- عضو شورای شهر زنجان در واکنش به نحوه تعدیل نیروهای فضای سبز شهرداری زنجان این‌گونه عنوان کرد که «بنده این فرم امتیازدهی را امضا کردم و کلیات امتیازبندی را برای تعدیل نیروهای فضای سبز شهرداری قبول دارم ولی در اجرای آن امضای خود را پس می‌گیرم چون الان اجرای امتیازبندی برای تعدیل نیرو صلاح نیست.»

احمد نصیری امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان خطاب به شهردار در مورد تعدیل نیروهای فضای سبز شهرداری زنجان که گفته می‌شود به استناد نامه شورای شهر بوده اظهار کرد: «بنده مانده‌ام چرا وقتی بسیاری از مصوبات ضروری شورای شهر در حال حاضر و در گذشته در شهرداری اجرایی نشده و بلاتکلیف مانده است، نامه‌ای که مصوبه رسمی هم نبوده ظرف 24 ساعت سریعاً اجرایی شده است، نمی‌دانم در اینجت چه خبر است؟»

وی با اشاره به این‌که امسال با رویه جدید شهردار اقدام به تعدیل نیروهای فضای سبز شهرداری کرده است، افزود: دلیل این تعدیل نامه ارسالی از سوی شورای شهر عنوان شده است.

به گفته این عضو شورای شهر در گذشته نیز تعدیل نیروها در شهرداری بی سروصدا انجام شده و در ظاهر کارگری هم احساس ضایع شدن حقش در این تعدیل‌ها را نداشته است ولی در حال حاضر چند روزی است در شورای شهر همه درگیر موضوع تعدیل نیروهای فضای سبز شهرداری هستیم.

وی با تأکید بر این‌که بنده به عنوان یکی از امضاکنندگان این طرح سوالم از شهردار این است که مگر قرار نبود فرم ارزیابی که برای تعدیل نیروهای فضای سبز شهرداری تهیه شده بود فرم خام آن در جلسه شورا مطرح و اعضا نظر بدهند و بعداً ابلاغ شود؟ چرا این موضوع رعایت نشده و در عرض 24 ساعت اجرایی شد؟

نصیری با اشاره به این‌که بنده از ابتدا به بند یک فرم ارزیابی اعتراض داشتم چرا که معتقدم سوابق کارگر از طریق بیمه انجام می‌شود این‌که کار یک سال کارگر را 6 ماه حساب کنیم درست نیست، افزود: این تعدیل‌های انجام شده باید تجدید نظر شود.

این عضو شورای شهر زنجان طی پیشنهادی خطاب به شهردار از کنار گذاشته شدن فرم ارزیابی و امتیازدهی برای تعدیل کارگران فصلی شهرداری اشاره کرد و گفت: چگونگی تعدیل نیروها از وظایف و تکالیف شهرداری است اما با توجه به وضعیت عصفناک اقتصادی اگر شهردار می‌تواند تعدیل نیرو انجام نداده و تعداد نیروها را زیاد کند چون در منطقه‌ای به جای 10 نفر یک نفر کارها را انجام می‌دهد.

وی متذکر شد: بنده این فرم امتیازبندی را امضا کردم و کلیات امتیازبندی را قبول دارم ولی در اجرای آن امضای خود را پس می‌گیرم چون الان اجرای امتیازبندی برای تعدیل نیرو صلاح نیست.

نصیری در ادامه به نارضایتی مردم از حضور سگ‌های ولگرد در برخی از شهرک‌ها اشاره داشته و یادآور شد: مردم از حضور گله‌‌ای سگ‌های ولگرد در معابر شهری وحشت دارند وقتی از شهرداری پیگیری می‌کنیم می‌گویند پیمانکار نیامده در حالی که پیش از پایان قرارداد پیمانکار باید با پیمانکار جدید قرارداد بست تا با مشکل فعلی مواجه نشد.

وی در پایان به برخورد سلیقه‌ای در شهرداری نسبت به ساخت‌و سازهای انجام شده اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بسیاری از مراجعات مردمی به شورای شهر به این موضوع اختصاص دارد از همین رو شهردار باید این برخوردهای سلیقه‌ای در شهرداری را جمع کند.

942

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانتعدیل نیروهای شهرداری زنجانشورای شهر زنجاناحمد نصیری
sedayezanjannews.ir/nx4470


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»