کد خبر: 4480
1399/07/09 - 8:26


یک عضو شورای شهر زنجان:

استیضاح شهردار رأی نمی‌آورد

سوالات برخی از اعضای شورا از شهردار با لحن بسیار تند و تیزی بود در حالی که می‌توانست با متانت و احترام و همدلی این سوالات عنوان شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته عضو شورای شهر زنجان استیضاح شهردار زنجان قطعاً رأی نمی‌آورد چون نیاز به 6 رأی دارد که 4 نفر از اعضای شورای شهر با استیضاح شهردار 100درصد مخالفند و برکناری شهردار را در وضعیت فعلی به صلاح شهر و شهروندان نمی‌دانند.

سیدرحمان احمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان در مورد برخی ادعاهای مطرح شده در زمینه استیضاح شهردار زنجان این‌گونه اظهار کرد: نه فقط بنده بلکه سه نفر از دیگر اعضای شورای شهر 100درصد با استیضاح شهردار زنجان مخالفیم و به خاطر صلاح و مصلحت شهر و شهروندان از وی حمایت می‌کنیم.

به گفته این عضو شورای شهر زنجان در وضعیت کنونی و از آن‌جایی که کم‌تر از یک سال از عمر شورای دوره پنجم شهر زنجان باقی مانده استیضاح و برکناری در این وضعیت فعلی به هیچ وجه به صلاح شهر و شهروندان نیست، از همین رو بنده و سه نفر دیگر اعضای شورای شهر با استیضاح یگانه، شهردار زنجان مخالفیم.

وی با تأکید براین‌که از آنجایی که استیضاح شهردار زنجان نیازمند 6 رأی است بنده مطمئنم این استیضاح به 6 رأی نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: یگانه شهردار زنجان تا به امروز با توجه به این‌که تنها 7 ماه از روی کار آمدنش در سمت شهردار زنجان می‌گذرد و در کنار وضعیت نامطلوب اقتصادی و شرایط  کرونایی که دامن‌گیر کل کشور شده، عملکرد قابل قبولی را از خود بر جای گذاشته و با تمام توان در تلاش برای پیش‌برد کارها است.

احمدی با اشاره به این‌که صراحتاً اعلام می‌کنم عملکرد شهردار زنجان با وضعیت موجود در مقایسه با شهرهای همجوار زنجان خوب بوده است، بیان کرد: بنده معتقدم سوال و تذکر دادن از وظایف اعضای شورای شهر است ولی باید محترمانه و در راستای ایجاد همدلی و پیشبرد امور شهر و شهروندان باشد.

وی با تأکید بر این‌که شورای شهر وظیفه دخالت در امور اجرایی را ندارد، بیان کرد: وظیفه مشخص اعضای شورای شهر نظارت و بحث بودجه است.

این عضو مخالف استیضاح شهردار زنجان با بیان این‌که استیضاح کردن شهردار به همین راحتی نیست و اعضایی که از شهردار سوال کردند یگانه نیز قطعاً پاسخ قانع‌کننده‌ای برای این سوالات دارد، ابراز کرد: بنده معتقدم سوالات برخی از اعضای شورا از شهردار با لحن بسیار تند و تیزی بود در حالی که می‌توانست با متانت و احترام و همدلی این سوالات عنوان شود.

وی متذکر شد: در حالی که چند ماه به پایان عمر شورای شهر باقی نمانده و از طرفی فقط 7 ماه از فعالیت شهردار زنجان می‌گذرد باید با همدلی و جلوگیری از ایجاد تفرقه به پیشبرد امور شهر و به ثمر رساندن پروژه‌های مهم شهری از قبیل سبزه‌میدان، بازگشایی محور پادگان، تکمیل پل امام حسن مجتبی (ع) و غیره تمرکز کنیم.

942

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجاناستیضاح شهردار زنجانحبیب ملایی یگانهسید رحمان احمدی
sedayezanjannews.ir/nx4480


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»