کد خبر: 4611
1399/07/24 - 11:4


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان:

سند اقتضائی کرونا در زنجان رونمایی می‌شود

مسیح الله سلطانی دیروز در مراسم افتتاح نخستین کلینیک سوگ کشور در زنجان افزود: مباحث بهداشت به ویژه سلامت روان از جمله مسائل مهم و جدی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی به شمار می رود که این مهم در جلسات متعدد مطرح و مورد تاکید قرار گرفته است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: یکی از مباحث مهم مطرح شده هیات اندیشه‌ورز استان، موضوع بهداشت روان است که در این راستا سند اقتضائی کرونا با همکاری صاحبنظران به ویژه دانشگاه علوم پزشکی نهایی شده است و به زودی، رونمایی و اجرایی خواهد شد.

مسیح الله سلطانی دیروز در مراسم افتتاح نخستین کلینیک سوگ کشور در زنجان افزود: مباحث بهداشت به ویژه سلامت روان از جمله مسائل مهم و جدی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی به شمار می رود که این مهم در جلسات متعدد مطرح و مورد تاکید قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: بر این مبنا سازمان امور اجتماعی زیرمجموعه دفاتر امور اجتماعی از جمله مراکز مهم کشور است که این مقوله مهم را مورد توجه قرار داده و در این راستا با تشکیل هیات اندیشه ورز تلاش شده است از ظرفیت های دانشگاهها و صاحبنظران حوزه اجتماعی استان در حوزه های مختلف استفاده شود.

این مسؤول با اشاره به رونمایی سند اقتضائی کرونای استان اظهار داشت: در شرایط سخت کرونایی معیشت مردم تحت تاثیر شرایط حاکم همچنین به دلیل تحریمهای ظالمانه آمریکا با معضلات جدی مواجه شده است.

سلطانی افزود: با توجه به وضعیت سخت موجود به دلیل شیوع ویروس کرونا باید با راهکارهایی تلاش کرد تا آرامش نسبی در جامعه ایجاد شود و بر این مبنا بحث های مختلفی باهمراهی متخصصان امر در پیش گرفته شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: ادامه داد:  متاسفانه تا کنون حداقل ۳۰ هزار نفر در کشورمان بر اثر بیماری کروناجان خود را از دست داده اند که این تعداد در استان زنجان  بیش از ۵۶۰ نفر اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در استان زنجان بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نفر نیازمند دریافت خدمات سوگ هستند، خاطرنشان کرد: در این راستا دستگاه‌های دولتی نیز وظیفه دارند که در این حوزه ورود کرده و دانشگاه علوم پزشکی را همراهی کنند.

این مسؤول با قدردانی از زحمات طاقت فرسای کادر درمان در روزهای کرونایی خاطرنشان کرد: این گروه و دست اندرکاران حوزه سلامت در صف مقدم مقابله با کرونا  هستند که تعدادی نیز در این راه شهید شدند.


منبع: ایرنا

انتهای پیام


صدای زنجانمسیح اله سلطانیکلینیک سوگسند اقتضائی کرونا
sedayezanjannews.ir/nx4611


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»