کد خبر: 4622
1399/07/27 - 10:34


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اعلام کرد:

افزایش 22درصدی ورود کالای قاچاق به زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از افزایش 22 درصدی ورودی کالای قاچاق در نیمسال نخست سال جاری خبر داد و گفت: میزان کشفیات کالاهای قاچاق نیز به همین میزان افزایش یافته است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از افزایش 22 درصدی ورودی کالای قاچاق در نیمسال نخست سال جاری خبر داد و گفت: میزان کشفیات کالاهای قاچاق نیز به همین میزان افزایش یافته است.

مرتضی ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به مختومه شدن 52 فقره پرونده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی اظهار کرد: در نیمسال نخست امسال تعداد پرونده ورودی مربوط به حوزه آرایشی و بهداشتی 48 مورد بوده است. از این تعداد 35 فقره مربوط به قاچاق انواع لوازم آرایشی، 13 مورد نیز مربوط به گرانفروشی و عرضه کالای تقلبی بوده است. 

ممیزی ارزش ریالی 48 فقره پرونده ورودی را بیش از 22 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تعداد پرونده‌های نامبرده در راستای رسیدگی به شکایت مردمی و بازرسی‌های نوبتی بازرسان تشکیل شده است.

این مسئول در رابطه با میزان کشفیات انواع کالاهای قاچاق در نیمسال نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نیز عنوان کرد: میزان کشفیات کالاهای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد افزایش را نشان می‌دهد که در همین راستا میزان کشفیات نیز افزایش داشته است.

لیلا محمدی

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانتعزیرات زنجانمرتضی ممیزیقاچاق کالا
sedayezanjannews.ir/nx4622


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»